|

رقابت جذاب یک استقلالی و پرسپولیسی در فولاد!

در جناح راست فولاد وریا غفوری و مهدی شیری رقابت بسیار جذابی با یکدیگر دارند.

لینک کوتاه کپی شد

با رسمی شدن پیوستن وریا غفوری به فولاد خوزستان، یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های درون‌تیمی را در پست مدافع راست تیم فولاد شاهد خواهیم بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ جایی که سه مدافع با سابقه حضور در تیم ملی در فصل آینده برای قرار گرفتن در ترکیب با یکدیگر می‌جنگند. در ادامه نگاهی داریم به داشته‌های نکونام برای پست مدافع راست؛

* وریا غفوری

کاپیتان فصول گذشته استقلال که با بی‌مهری مدیران این باشگاه برای تمدید قراردادش مواجه شده بود، فولاد خوزستان را برای ادامه دوران بازی انتخاب کرد. جواد نکونام سرمربی قرمزپوشان اهواز که سابقه هم‌بازی‌بودن با وریا در تیم ملی را دارد، اصرار زیادی روی جذب این بازیکن باسابقه داشت و در نهایت حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه بعد از چندین جلسه مذاکره و بنا بر قول خودش بالا و پایین کردن شرایط موفق شد این بازیکن را به خدمت بگیرد. وریا که در دوران حضور اسکوچیچ به تیم ملی دعوت نشد، در دوره کی‌روش و ویلموتس عضو ثابت اردوهای تیم ملی بود و در فصل آینده انگیزه‌های بسیار زیادی برای اثبات شایستگی‌هایش دارد.

* مهدی شیری

مدافع راست پرسپولیس در دوران پسا محرمی، انتخاب جواد نکونام برای جایگزینی صالح حردانی در سمت راست دفاع فولاد در نیم‌فصل سال گذشته بود. شیری که او هم به مانند غفوری به نوعی با ناملایمتی از دیگر تیم مطرح پایتخت جدا شد، در مدت زمان حضورش در فولاد به خوبی از پس انجام وظایف محوله از سوی کادرفنی برآمد و اجازه نداد جای خالی حردانی زیاد حس شود. شیری که در نیم‌فصل حضورش در فولاد توانسته بود در مقاطعی تحسین هواداران پرسپولیس را هم به دنبال داشته باشد، برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی در فصل آینده کار ساده‌ای پیش رو نخواهد داشت. او که در آخرین لیست تیم ملی توسط اسکوچیچ به اردو فرا خوانده شده، امیدوار است تا در کورس مدعیان پرشمار تیم ملی برای پست مدافع راست قرار داشته باشد.

* مجتبی نجاریان

مدافع راست بهبهانی قرمزپوشان که از تیم امید خودش را به افکار نکونام و کادرش تحمیل کرد، در لیگ بیستم برای بازی‌های دوستانه برابر مالی و ازبکستان پایش به تیم ملی باز شد. نجاریان که فصل گذشته در 23 مسابقه لیگ برای فولاد به میدان رفته، با توجه به سن و سال مناسبش(24) یکی از مهره‌های کلیدی نکونام برای گرم‌شدن رقابت در سمت راست این تیم به شمار می‌رود. او در سومین فصل حضورش در تیم بزرگسالان فولاد، سال گذشته در مجموع 1543 دقیقه‌ برای فولاد در 29 بازی به میدان رفت و دو پاس گل داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها