|

شعار رسمی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

فروش رسمی بلیت بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس نیز از دسامبر ۲۰۲۲ آغاز می شود. طبق گفته برگزارکنندگان، حدود ۱۰ میلیون بلیت فروخته خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

کمیته سازماندهی بازیهای المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس برنامه مسابقات را اعلام کرد. اولین مدال های طلا در تاریخ ۶ تیرماه 1403 توزیع می‌شود. ورزشکاران برای کسب طلا در رشته های جودو، شمشیربازی، دوچرخه سواری، اسکیت‌بورد خیابانی، شنا، شیرجه، راگبی و تیراندازی به رقابت خواهند پرداخت. همچنین رقابت های موج سواری در سواحل تاهیتی برگزار می شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرگزاری دانشجو، در روز پایانی المپیک نیز مدال‌ها در رشته‌های کشتی، دوومیدانی (ماراتن)، وزنه‌برداری، بسکتبال، واترپلو، دوچرخه‌سواری پیست، پنج‌گانه و هندبال توزیع می شود و ورزشکاران این رشته‌ها برابر هم به رقابت خواهند پرداخت.

فروش رسمی بلیت بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس نیز از دسامبر ۲۰۲۲ آغاز می شود. طبق گفته برگزارکنندگان، حدود ۱۰ میلیون بلیت فروخته خواهد شد. بیش از یک میلیون از آنها با قیمت ۲۴ یورو به فروش می رسد. هزینه گران ترین بلیط حدود ۹۵۰ یورو خواهد بود.

همچنین شعار المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس نیز انتخاب شد. "بیایید بازیهای بزرگ را آغاز کنیم" (Ouvrons Grand Les Jeux) شعار المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس خواهد بود که از سوی دفتر مطبوعاتی کمیته برگزاری المپیک پاریس اعلام شد.

طبق گزارش ها، این شعار در پارالمپیک ۲۰۲۴ نیز استفاده خواهد شد.

بازیهای المپیک تابستانی پاریس از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست (۵ تا ۲۱ مرداد ۱۴۰۳) و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس هم ۲۸ آگوست تا ۸ سپتامبر (۷ تا ۱۸  شهریور ۱۴۰۳) در پایتخت فرانسه برگزار خواهند شد.  

رئیس کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ اعلام کرد تا ۶۰۰ هزار نفر می‌توانند در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس حضور داشته باشند. 

در این جلسه نحوه برگزاری مراسم افتتاحیه بازیها توضیح داده شد که قرار است نه در استادیوم، بلکه برای اولین بار در مرکز شهر پاریس برگزار شود. بر این اساس برای اولین بار، مراسم افتتاحیه در استادیوم برگزار نمی‌شود. بر اساس برنامه‌ریزی‌های منتشر شده این مراسم در قلب شهر پاریس در کنار رود سن برگزار می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها