|

دیبالا به دنبال مشتری؛ اینتر یا منچستر؟

پائولو دیبالا که مورد توجه بسیاری از تیم‌هاست، هنوز با تیمی به توافق قطعی نرسیده است.

لینک کوتاه کپی شد
پایان 7 سال حضور دیبالا در یوونتوس، هرگز خوشایند نبود. مهاجم پرافتخارِ آرژانتینی موفق نشد با جام از هواداران بیانکونری خداحافظی کند و در نهایت طلسم کسب لیگ قهرمانان اروپا برایش باقی ماند.
 
به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ پیش‌بینی می‌شد پس از آزاد شدن پائولو دیبالا از تحت قرارداد بودن با یوونتوس در بازار تابستانی، تیم‌های بسیاری برای عقد قرارداد با او صف بکشند و حتی برخی رسانه‌های معتبر از توافق او با اینتر، زمانی که تیم‌ها در کوران مسابقات بودند، خبر می‌دادند. «کوریره دلواسپورت» اسناد خرید یک واحد آپارتمان در نزدیکی کمپ تمرینی اینتر در میلان توسط دیبالا را رسانه‌ای کرد که بسیاری گمان بردند کارهای انتقال او به رقیب دیرینه یوونتوس، کاملاً نهایی شده است اما ناگهان پیشنهاد منچستریونایتد، تمام محاسبات را در این باره بر هم زد. مدیران اینتر برای عقد قرارداد با دیبالا، به انتظار ترک یکی از ستارگان حال حاضر ترکیبشان با دستمزد بالا هستند و از ادین ژکو به عنوان گزینه خروجی برای عقد قرارداد با دیبالا نام برده می‌شود اما هنوز نه ادین ژکو پیراهن اینتر را از تن خارج کرده و نه تکلیف کریستیانو با منچستریونایتد روشن شده است.

دیبالا را نراتزوری بدانیم؟

منچستریونایتد که همواره در سال‌های گذشته در هر پنجره نقل‌وانتقالاتی یکی از مشتریان پائولو دیبالا بود و در نهایت این انتقال محقق نشد، تابستان جاری و با توجه به آزاد بودن این بازیکن از شانس بسیار خوبی برای عقد قرارداد با او بهره‌مند است اما شیاطین سرخ برای عقد قرارداد با دیبالا، باید ابتدا تکلیف ستاره عصبانی تیمشان را روشن کنند. کریستیانو رونالدو در تمرینات پیش‌فصل حاضر نشد و با تیم راهی اردوی پیش‌فصل تایلند نشد تا شایعات مبنی بر تمایل فوق‌ستاره به جدایی، قوت بگیرد. به هرحال دیبالا فعلاً 2 مشتری دست به نقد دارد و با توجه به آنکه منچستریونایتد مبلغی پائین‌تر از 30 میلیون یورو را از بابت صدور رضایتنامه کریس قبول نخواهد کرد، دیبالا باید منتظر تعیین تکلیف این 2 بازیکن باقی بماند. اگر کریستیانو رونالدو منچستریونایتد را ترک کند (به عبارت دیگر، مشتری دست به نقدی برایش پیدا شود که احتمالش کم‌تر از 50 درصد درصد است)، جا برای عقد قرارداد با دیبالا باز خواهد شد و از طرف مقابل، اینتر هنوز به کنار هم قرار دادن اضلاع مثلث لوکاکو-لائوتارو-دیبالا امیدوار است.

او فعلاً اختصاصی تمرین می‌کند

دیبالا فعلاً تمریناتش را به صورت انفرادی دنبال می‌کند تا پیش از عقد قرارداد با تیم جدیدش درحالی که اکثر تیم‌ها با ترکیب فصل آینده‌شان درحال انجام تمرینات گروهی هستند، آمادگی جسمانی‌اش افت نکند. علاوه بر منچستریونایتد و اینتر از تیم‌های دیگری چون رم، ناپولی و همچنین میلان در برخی رسانه‌ها به عنوان مشتریان جواهر نام برده می‌شود اما با توجه به دستمزد این بازیکن، به نظر می‌رسد سایر مشتریان به جز یونایتد و اینتر، تنها یک گمانه‌زنی رسانه‌ای باشند تا پیشنهاداتی رسمی به مدیربرنامه‌های او. پیشنهاد اینتر ظاهراً دستمزد سالیانه 5 میلیون یورو به علاوه بندهای پاداشی که این مبلغ را تا 6 میلیون یورو افزایش می‌دهد، بوده و به نقل از «لارپوبلیکا» این پیشنهاد باعث شده رم مبلغ بالاتری را به مدیربرنامه‌های او پیشنهاد دهد!

یک احتمال جذاب

اگرچه همان‌گونه که گفته شد، عقد قرارداد دیبالا با هر یک از 2  تیم اینتر و منچستریونایتد در گرو تعیین تکلیف ژکو و رونالدو است اما روز دوشنبه، «منچسترایونینگ‌نیوز» به نقل از «ایل متینو» از یک احتمال جذاب پرده برداشته و آن هم پیشنهاد اریک تن‌هاخ به مدیران باشگاه، مبنی بر جذب پائولو دیبالا بدون در نظر گرفتن شرایط کریستیانو رونالدو است.
 
تن‌هاخ که یکی از تحسین کنندگان دیبالا به حساب می‌آید، ظاهراً مایل است به طور همزمان از دیبالا و کریستیانو رونالدو در ترکیب تیم تحت هدایتش استفاده کند اما باتوجه به فعالیت مدیران منچستر، نمی‌توان به قطعی شدن این احتمال، خوش‌بین بود. دیبالا شخصاً ترجیح می‌دهد به سبب حضور اینتر در لیگ قهرمانان اروپا، فصل آینده لباس نراتزوری را بر تن کند و در این راه تا متعادل کردن دستمزد بازیکنان تحت هدایت سیمونه اینزاگی، دیبالا چاره‌ای جز تمرینات اخحتصاصی و صبر کردن ندارد. به محض خروج ژکو اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، باید منتظر رسمی شدن قرارداد دیبالا با اینتر باشیم؛ با وجود این که  لوکاکو هم فصل آینده را با قرارداد قرضی یک ساله در اینتر حضور خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها