|

احتمال جدایی ستاره استقلال قوت گرفت

زمان زیادی از آغاز نقل و انتقالات گذشته و پیشرفتی در مذاکرات استقلال و کاپیتان صورت نگرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

موضوع تمدید قرارداد وریا غفوری با استقلال، یکی از سوژه های داغ هفته های گذشته فوتبال ایران است. کاپیتان آبی ها در پایان لیگ گذشته قراردادش به پایان رسید و اکنون بازیکن آزاد به شمار می رود. با این حال تاکنون تماسی بین طرفین برقرار نشده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ وریا چندین بار و در روزهای گذشته با انجام مصاحبه های مختلف اعلام کرد که منتظر تماس مدیران باشگاه است تا قراردادش را با آبی ها تمدید کند. با این حال، از آغاز فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران مدت زیادی می گذرد اما هیچ پیشرفتی در روابط بین وریا و باشگاه ایجاد نشده و همین مسئله، احتمال جدایی او را افزایش داده است.

چندی پیش بود که جواد نکونام سرمربی فولاد در واکنش به شایعه توافق غفوری با این تیم، مذاکره با کاپیتان استقلال را تایید کرد و گفت: «وریا یکی از بهترین های ایران است و دوست داریم در خدمتش باشیم. با او صحبت کردم. اگر شرایط خوب باشد، دوست دارم او در استقلال بماند، چون به این تیم علاقه دارد».

حالا و در شرایطی که استقلال تقریبا با اکثر بازیکنانی که تمایل به حفظش داشته، وارد مذاکره شده و قراردادی برخی از آنها نیز تمدید شده است اما صحبتها و مذاکراتی که بین باشگاه و کاپیتان انجام شده به توافق مشترک منجر نشده تا  بعد از دوره شش ساله وریا در استقلال، او احتمالا در جمع شاگردان جواد نکونام به میدان برود.

حتی اخباری نیز به گوش می رسد که غفوری پیش قراردادی با اهوازی ها به امضا رسانده ولی از مدیران فولاد درخواست کرده است که تا روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات منتظر تماس مدیران استقلال بماند که این اتفاق هرگز رخ نداده و اگر اتفاق خاصی در ساعات پیش رو رخ ندهد، غفوری به صورت رسمی با پیراهن فولاد عکس یادگاری خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها