|

تصمیم جدید یحیی در خط حمله!

در نقل و انتقالات برای خط حمله پرسپولیس هنوز مهاجمی برای فصل آینده جذب نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در فصل قبل با توجه به شرایط باشگاه نتوانست در بازار نقل و انتقلات بازیکنان مدنظر کادر فنی را جذب کند. پرسپولیس در خط حمله با مشکلات زیادی مواجه بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شفقنا؛ این تیم بعد از مصدومیت آل کثیر از نبود مهاجم تراز اول رنج می برد و به نظر می رسد در این فصل هم شرایط تیم نسبت به گذشته تغییر نخواهد کرد. قطعا یکی از دلایل اصلی ناکامی پرسپولیس در قهرمانی لیگ ضعف خط حمله تیم بود.

۲ مهاجم اصلی پرسپولیس در فصل قبل مهدی عبدی و شیرزود تمیروف بود. یحیی بعد از اتمام فصل درخواستی برای تمدید قرارداد با این مهاجمان را به باشگاه نداد. گل محمدی برای تقویت خط حمله به سران باشگاه درخواست جذب مهاجمان تراز اول را داد اما تاکنون برای این خط بازیکنی جذب نشده است. احتمال دارد در چند روز آینده این تیم بتواند حداقل یک مهاجم را جذب کند.

حفظ خط حمله پرسپولیس

پرسپولیس با مخالفت از جدایی مهدی عبدی و رد پیشنهاد باشگاه پرتغالی قصد دارد از این مهاجم در فصل آینده استفاده کند. همچنین امروز این باشگاه بلیط دیگر مهاجمش یعنی تمیروف را رزرو کرده است تا هر چه زودتر به تمرینات اضافه شود. گل محمدی با حفظ این ۲ مهاجم جوان خود محتاطانه عمل می کند. احتمال دارد پرسپولیس نتواند مهاجم مدنظر کادر فنی را جذب کند و با جدایی این ۲ بازیکن دست یحیی در خط حمله خالی می ماند.

البته شاید تصمیم کادر فنی و در راس آن گل محمدی در صورت جذب مهاجم تراز اول حداقل قرارداد یکی از این بازیکنان تمدید نشود. فعلا یحیی با توجه به شرایط فعلی تصمیم به حفط این مهاجمان گرفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها