|

مذاکره کریس رنالدو با بارسلونا، بازار گرمی رسانه‌ای یا واقعیت مهیج؟

دیدار خورخه مندس با خوان لاپورتا حجم تازه‌ای از گمانه‌زنی‌ها در مورد اسطوره پرتغالی را به راه انداخته است.

لینک کوتاه کپی شد

روزنامه «آس» چاپ مادرید در مطلبی به دیدار خورخه مندس، مدیر برنامه سرشناس دنیای فوتبال با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا که دوشنبه شب گذشته اتفاق افتاد، پرداخت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ خورخه مندس پرتغالی علاوه بر کریستیانو رونالدو، وکالت تعداد زیادی از فوتبالیست‌های دیگر از جمله پرتغالی‌ها را بر عهده دارد و در دیدار با لاپورتا بر سر انتقال احتمالی روبن نِوِس، رافا لیائو و برناردو سیلوا گفت‌وگو داشته است. روزنامه آس در مطلب خود ادعا کرده علاوه بر 3 نامی که گفته شد، اسم کریستیانو رونالدو هم روی میز لاپورتا قرار گرفته است.

نام اسطوره روی میز دشمن!

نام بهترین گلزن و شاید بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در حالی روی میز دشمن شماره یک این باشگاه، بارسلونا قرار گرفت که اَبَرستاره پرتغالی با تقدیم درخواست خروج به منچستریونایتد و عدم حضور در اولین جلسه تمرینی شیاطین سرخ، روزهای کاملا بی ثباتی را در آستانه آغاز فصل حساسی که به استقبال جام جهانی خواهیم رفت، پشت سر می‌گذارد. به گفته آس، لاپورتا تابستان گذشته هم در روزهایی که خروج کریستیانو از یوونتوس قطعی شده بود احتمال به خدمت گرفتن این بازیکن را بررسی کرد و با توجه به وضعیت اقتصادی بسیار بد بارسا و دستمزد بالای رونالدو، از خرید کاپیتان تیم ملی پرتغال منصرف شد.

«آس» نوشت در صورتی که چنین انتقالی رخ بدهد، خوان لاپورتا به دلیل پوشاندن پیراهن بارسلونا بر تن اسطوره رئال مادرید جایگاه خاصی بین هواداران بارسا باز خواهد کرد. از سوی دیگر شایعه به خدمت گرفتن رونالدو می‌تواند فشار روانی بر روبرت لواندوفسکی که تصمیم خروج از بایرن مونیخ را به گوش مسئولان این باشگاه رسانده و علاقه خود برای بازی در بارسا را ابراز کرده است، ایجاد کند.

بهترین بازیکن باشگاه در 37 سالگی!

کریس رونالدو در حالی درخواست خروج از منچستریونایتد را تقدیم مسئولان این باشگاه کرده است که در سن 37 سالگی بهترین بازیکن شیاطین سرخ در فصل گذشته بود. عدم حضور در لیگ قهرمانان و شانس پایین منچستری‌ها برای رقابت بر سر به‌دست آوردن جام، مهم‌ترین دلایل تمایل رونالدو به جدایی از باشگاه انگلیسی است.

با این وجود به گفته «آس» در جلسه برگزار شده بین مندس و لاپورتا مهمترین نام که بخش زیادی از زمان گفت‌وگو بین طرفین را به خود اختصاص داد، برناردو سیلوا ستاره منچسترسیتی بوده است؛ بازیکنی که احتمالا اهالی اتحاد او را با رقمی کم‌تر از 100میلیون یورو به فروش نخواهند رساند و بارسا هرچه تلاش کند چنین پولی را نمی‌تواند به صورت نقد به حساب سیتیزن‌ها واریز کند.

نام کریس رونالدو همانند سال گذشته و مانند هفته‌های گذشته که روی میز باشگاه‌های مختلفی از جمله بایرن مونیخ، چلسی، پاری‌سن‌ژرمن و حتی ناپولی قرار گرفت، روی میز بارسا هم وجود داشت اما برخی منابع نزدیک به آبی و اناری‌ها تاکید کرده‌اند بارسا هیچ‌گاه نمی‌تواند برای رونالدو هزینه کند و از طرفی هیچ علاقه‌ای به اضافه کردن نام رونالدو به باشگاهی که پادشاه آن لیونل مسی است، ندارد!

تکذیب ماجرا

در این بین آنچه قابل انتظار بود، رخ داد و چند تن از خبرنگاران نزدیک به رونالدو، ماجرای بارسایی شدن او را تکذیب کردند. البته هنوز تکذیب‌ها به اندازه آب‌وتابی که رسانه‌ها به ماجرای ملاقات لاپورتا و مندس دادند، قوی نیست اما با این اوصاف به نظر می‌رسد ماجرای حضور بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید در بارسلونا چیزی غیر از بازارگرمی چند روزه رسانه‌ای نباشد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی