|

توافق رئال با 3 ستاره برزیلی

سران رئال با سه بازیکن برزیلی خود برای تمدید قرارداد به توافق نهایی رسیده اند.

لینک کوتاه کپی شد

رئال مادرید پس از نهایی کردن خرید اورلین شوامنی و آنتونیو رودیگر، حالا روی تمدید قراردادها تمرکز کرده است. همه چیز از لوکا مودریچ شروع شد و ستاره کروات قراردادش را یک سال دیگر نیز تمدید کرد. سپس با وینیسیوس تا 2027 به توافق رسیدند و روز گذشته اعلام شد که رودریگو، ستاره برزیلی جوان رئال هم برای تمدید تا 2028 به توافق رسیده است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مارکا امروز خبر داد که توافق با ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال هم نهایی شده و او نیز همچون رودریگو تا 2028 ماندگار خواهد بود. برای هر سه بازیکن برزیلی بند فسخ یک میلیارد یورویی در نظر گرفته شده است.

رودریگو و میلیتائو سال 2019 به رئال پیوستند و حالا رئال روی آنها برای طولانی‌مدت حساب باز کرده است. رودریگو به خصوص در یک سال گذشته متحول شده و تحول میلیتائو نیز از مقطع پایانی فصل 21-2020 شروع شد، زمانی که زیدان به‌خاطر مصدومیت سرخیو راموس به وی میدان داد و او هم از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد. 

مدیران رئال از این پس روی تمدید قرارداد با آندری لونین(گلر اوکراینی)، کریم بنزما، فده والورده و نیز تیبو کورتوا تمرکز خواهند کرد. با همه این بازکینان توافق شفاهی صورت گرفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها