|

خرید ژسوس و یک اتفاق عجیب برای توپچی ها؛ 3 برزیلی هم نام در آرسنال!

توپچی‌ها در این فصل 3 برزیلی دارند که هر 3 گابریل هستند.

لینک کوتاه کپی شد

با انتقال گابریل ژسوس به آرسنال جمع گابریل‌های برزیلی آرسنال جمع شده است. آن‌ها اکنون گابریل ژسوس، گابریل مارتینلی و گابریل ماگالاش را در ترکیب خود دارند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ این 3 بازیکن اولین برزیلی‌های آرسنال نیستند و آخرین آن‌ها نخواهند بود اما قرار گرفتن 3 هموطن با یک نام در یک مقطع برای توپچی‌ها می‌تواند الهام‌بخش و ویژه به نظر برسد.

یک گابریل برای هر منطقه از زمین

میکل آرتتا اکنون به هر کجای ترکیب تیمش نگاه کند می‌تواند یک گابریل برزیلی را به کار گیرد. آن‌ها در دفاع گابریل مالاگاش را دارند، در خط میانی از گابریل مارتینلی بهره می‌برند و خط حمله توپچی‌ها  با گابریل ژسوس تجهیز شده است. البته در این مارتینلی برای خط حمله کارایی خودش را دارد. برزیلی‌ها جایگاه ویژه‌ای نزد کادر فنی کنونی تیم قرمزپوش شمال لندن را دارند و با توجه به ملی‌پوش بودن هر 3 این بازیکنان، احتمالا تکیه ویژه‌ای به این هم‌وطنان سلسائو خواهد داشت.

هر کدام از این 3 نفر در پست خود می‌توانند بهترین بازیکن تیم آرتتا باشند و در صورت موفقیت آرسنال در فصل پیش رو، فوتبال برزیل و گابریل‌هایش سربلند خواهند شد. آرتتا هرگز نمی‌تواند ستاره‌های برزیلی‌اش را با اسم کوچک صدا بزند چرا که با آوردن نام گابریل، چند بازیکن از نقاط مختلف زمین متوجه و منعطف به صدا خواهند شد. چالش عجیب دیگر توپچی‌ها روی سکوها شکل می‌گیرد زیرا آن‌ها با تشویق نام گابریل در حقیقت 3 بازیکن را تشویق می‌کنند. در مجموع آرسنال این فصل پر از گابریل‌هاست؛ گابریل‌هایی که همگی اهل  برزیل و عضو تیم ملی فوتبال این کشور هستند!

سابقه برزیلی‌ها در آرسنال

گابریل‌های آرسنال تنها برزیلی‌های این تیم و اولین برزیلی‌های توپچی‌ها نیستند. تیم قرمزپوش لندنی همین حالا مارکینیوش را هم در ترکیب دارد و پیش از این  ویلیان، داوید لوئیس، گابریل پائولیستا و اندره سانتوس به عنوان بازیکنان برزیلی در خدمت آرسنال بوده‌اند. آسمان شمال لندن همچنین ستاره‌هایی مانند گیلبرتو سیلوا را هم به خودش دیده و سیلوینیو، خولیو باپتیستا و دنیلسون هم از دیگر بازیکنان اهل برزیل بوده‌اند که برای توپچی‌ها توپ زده‌اند. اهالی سلسائو در جمع توپچی‌ها به جز مورد خاص گیلبرتو سیلوا، توفیق خارق‌العاده‌ای نداشته‌اند و با سابقه‌ترین برزیلی آرسنال هم خود سیلوا با 243 بازی برای این باشگاه به شمار می‌رود.

آرسن ونگر مدت‌ها امیدوار بود دنیلسون جوان را تبدیل به سیلوای بعدی آرسنال کند اما اتفاق خاص سیلوا برای هیچ برزیلی دیگری در آرسنال رخ نداده است. با این وجود آرسنال اکنون 4 برزیلی و 3 گابریل را در ترکیب می‌بیند که هر 3 مستعد درخشش و نام‌آوری برای این تیم می‌باشند. هم ژسوس و هم مالاگاش امتحان خود را پس داده‌اند و مارتینلی با درخشش در جوانی و نشان دادن بارقه‌های جذاب فوتبال نکنیکی برزیل امید زیادی به هواداران آرسنال برای آینده این باشگاه بخشیده است.

3 انتخاب اول؛ 3 گابریل در ترکیب اصلی

دغدغه شیرین آرتتا در مورد برزیلی‌های همنام تیمش این است که هر 3 بازیکن برای پست‌های تخصصی‌شان جزو اولین انتخاب‌ها هستند و می‌توانند هم‌زمان در ترکیب باشند. فانتزی هواداران آرسنال در این فصل می‌تواند گزارش یک مسابقه ببزرگ باشد که گابریل در دفاع توپ را به گابریل بعدی در خط میانی می‌رساند و گابریل دوم با پشت سر گذاشتن یار حریف، موقعیت خوبی برای گلزنی گابریل سوم فراهم می‌کند. گابریل سوم توپ را به زیبایی درون دروازه رقیب جای می‌دهد تا گل مهمی حاصل همکاری اختصاصی ائتلاف گابریل‌های برزیلی برای آرسنال به ثمر برسد.

آرتتا، هواداران آرسنال و حتی مخاطبان لیگ جزیره احتمالا برای به ثمر رسیدن اولین گل کاملا گابریلی لحظه‌شماری می‌کنند. فانتزی جذاب دیگر هواداران می‌‌تواند یک برد 3 گله با 3 گل از 3 گابریل برزیلی متمایز باشد. هر چه هست آرسنالی‌ها در این فصل روی گابریل‌هایشان حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و آن‌ها در کنار تیم اصلی، یک تیم کوچک هم درون زمین دارند که متشکل از 3 برزیلی همنام است. آرسنال بی‌صبرانه منتظر رونمایی از نسخه جدید ترکیبش است که در آن نام گابریل پرتکرارترین نام آرسنالی‌ها می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها