|

گرد و خاک رونالدو؛ درخواست جدایی در طلب جام!

ستاره 37 ساله به این باور رسیده که هنوز می‌تواند تا 2 یا 3 سال آینده به بازی در بالاترین سطح ادامه داده و برای فتح جام‌های بیشتر بجنگد

لینک کوتاه کپی شد

اولین‌بار این «تایمز» بود که ادعا کرد کریس رونالدو با ارائه درخواست جدایی، از مدیران منچستریونایتد خواسته در صورت رسیدن پیشنهادی منطقی در طول هفته‌های آینده، با درخواست جدایی او موافقت کنند. دلیل آشکار او برای این خواسته، تمایل به ادامه بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ ستاره 37 ساله به این باور رسیده که هنوز می‌تواند تا 2 یا 3 سال آینده به بازی در بالاترین سطح ادامه داده و برای فتح جام‌های بیشتر بجنگد، اما احساس می‌کند ماندن در منچستریونایتد نمی‌تواند خواسته‌اش را برآورده کند؛ تیمی که برای پنجمین سال متوالی، فصلی بدون جام را به پایان رساند. رونالدو همچنین از تعلل یونایتد در بازار نقل و انتقالات تابستانی نگران است. یونایتد که تا این‌جا 13 بازیکن را از دست داده، هنوز نتوانسته حتی یک بازیکن جدید به خدمت گیرد. 

رونالدو احترام زیادی برای هواداران یونایتد قائل بوده و عاشق باشگاه است، اما ماندن در یونایتد، منجر به دوری او از لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار در 19 سال اخیر خواهد شد. منچستر با حضور در جایگاه ششم، این فصل در لیگ اروپا به میدان خواهد رفت؛ رقابتی که رونالدو هرگز در آن بازی نکرده و آخرین حضورش در سلف این رقابت (جام یوفا) به فصل 03-2002 و دوران پوشیدن پیراهن اسپورتینگ بازمی‌گردد.

موضع یونایتد در قبال این خواسته اما، کاملا روشن است؛ قرارداد رونالدو با باشگاه تا سال 2023 اعتبار داشته و او، غیرقابل‌فروش‌ترین بازیکن باشگاه به شمار می‌آید. با این حال، در سمت کریس رونالدو، اوضاع این‌گونه نیست. 

دیوید اورنستاین (اتلتیک) عقیده دارد تنها دلیل رونالدو برای جدایی از یونایتد، شانس بازی دوباره در لیگ قهرمانان اروپاست و این یعنی به جز حقوق سنگین این فوق‌ستاره، باشگاه مقصد باید سهمیه فصل بعد UCL را کسب کرده باشد. به این ترتیب، همین حالا می‌توان بر شایعات حضور رونالدو در رم (که توسط گاتزتا دلواسپورت منتشر شده بود) خط بطلان کشید.

اتلتیک از 2 باشگاه بایرن‌مونیخ و ناپولی به عنوان باشگاه‌هایی یاد کرده که بلافاصله پس از خبر تایمز، درباره شرایط رونالدو جویا شده‌اند. مورد چلسی البته متفاوت است؛ اتلتیک که اولین‌بار روز 26 ژوئن خبر علاقه چلسی به رونالدو را منتشر کرده بود، حالا پا را فراتر گذاشته و از دیدار مستقیم ژرژ مندس (ایجنت رونالدو) و تاد بولی (رئیس چلسی) خبر داده است. 

جالب آن که نویسنده ساندی‌پیپل از جانب نزدیکان CR7 نوشته او از ژانویه 2022 خواهان ترک یونایتد بوده اما در نهایت از فشار آوردن به باشگاه منصرف شده است. عملکرد ناامیدکننده یونایتد در بازار نقل و انتقالاتی تابستان 2022، صدای هواداران را درآورده و شاید حمله‌ای طوفانی به بازار، بتواند نظر رونالدو را هم تغییر دهد.

تور پیش‌فصل یونایتد از روز جمعه و با سفر به بانکوک آغاز خواهد شد و اریک  تن‌هاگ خواهان نهایی شدن بخش مهمی از برنامه‌های نقل و انتقالاتی خویش قبل از رسیدن به آن تاریخ است. انتقال تایرل مالاسیا، مدافع چپ فاینورد، در آستانه قطعی شدن است و اگرچه فابریتزیو رومانو از توافق بارسلونا و یونایتد بر سر کلیات انتقال فرانکی دی‌یونگ خبر داده بود، اما تازه‌ترین صحبت‌های خوان لاپورتا پیرامون عدم تمایل باشگاه و شخص بازیکن به وقوع این انتقال، می‌تواند سد جدیدی در مقابل یونایتد ایجاد کند. 

لیساندرو مارتینز (آژاکس) که از او به عنوان هدف آرسنال یاد می‌شد، حالا در تیررس یونایتد قرار گرفته و مذاکرات با باشگاه سابق تن‌هاگ درباره آنتونی، همچنان ادامه دارد. البته یونایتد مطمئن شده که یورین تیمبر، یکی از مهم‌ترین گزینه‌های دفاعی باشگاه، تصمیم به ماندن در آژاکس گرفته است. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها