|

همسر لواندوفسکی تیم آینده ستاره لهستانی را لو داد؟!

همسر رابرت لواندوفسکی به شایعات جدایی این بازیکن از بایرن دامن زد.

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد رابرت لواندوفسکی، گلزن 34 ساله و باتجربه بایرن مونیخ در انتهای فصل بعد با این تیم به اتمام می رسد و هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد بین طرفین صورت نگرفته است. رابرت لواندوفسکی خواهان تمدید قرارداد بلندمدت خود شده، اما باشگاه آلمانی هنوز در این رابطه تصمیم نهایی خود را نگرفته و به همین دلیل شایعات در مورد آینده این بازیکن روز به روز بیشتر می شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اما در این میان بارسلونا تبدیل به جدی ترین مشتری ستاره لهستانی شده و در هفته های اخیر مذاکره برای جذب رابرت لواندوفسکی را به صورت رسمی آغاز کرد. کاتالان ها می دانند جذب ارلینگ هالند و برآورده کردن خواسته های این ستاره نروژی کار آسانی نیست و به همین دلیل قصد دارند برای توافق با رابرت لواندوفسکی اقدام کنند.

اما حالا همسر رابرت لواندوفسکی که به گفته خود این بازیکن، نقش زیادی در سلامتی گلزن بایرن دارد و تمام امور در بخش تغذیه لواندوفسکی در دست اوست، در صفحه خود یک استوری با مضمون تلاش برای یادگیری زبان اسپانیایی منتشر کرده و به شایعات دامن زده است. بدین ترتیب هواداران بارسلونا امیدوار به نهایی شدن این انتقال بزرگ و حضور مرد سال فوتبال جهان در ترکیب تیم مورد علاقه خود در فصل بعد هستند. همسر رابرت لواندوفسکی در صفحه خود نوشت: "سلام بچه ها، من شروع به یادگیری زبان اسپانیایی کردم، توصیه ای دارید؟ به من بگویید باید چه کار کنم."

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها