|

8 ستاره ای که هر کدام می توانند بمب نقل و انتقالات لیگ شوند!

بعد از استقلال و پرسپولیس حالا فولاد، سپاهان و تراکتور هم کم‌کم وارد بازار می‌شوند که ستاره‌های باقی‌مانده را درو کنند.

لینک کوتاه کپی شد

عکس‌های یادگاری مدیران با خریدهای جدید، یکی‌یکی منتشر می‌شود. قرمزها حسابی بمب ترکاندند و قهرمان فصل قبل هم در آرامش، سراغ بازیکنان جوان‌تر رفته است. اتفاقی که خیلی باب میل استقلالی‌ها نبوده و با وجود قهرمانی، انتظار خرید ستاره را از مدیرعامل باشگاه دارند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ در همین راستا شنیده که استقلال سراغ 2 ستاره سابق رفته است. فولاد، سپاهان و تراکتور هم کم‌کم وارد بازار می‌شوند که ستاره‌های باقی‌مانده را درو کنند. 

وریا غفوری

در روزهایی که از خریدهای جدید استقلال رونمایی شده و یکی‌یکی بازیکنان فصل قبل برای تمدید قرارداد عکس یادگیری می‌گیرند، کاپیتان این تیم اعلام کرده که باشگاه تماسی با او نداشته است. وریا هم گلایه‌اش را به صفحات مجازی کشانده و پست‌هایش بوی جدایی می‌دهند. اتفاقی که برخی از هواداران فوتبال آن را به اتفاقات غیرفوتبالی ربط داده‌اند. جواد نکونام هم مذاکره با کاپیتان محبوب استقلال را تایید کرد و گفت که در صورت تمدید نشدن قرارداد وریا با استقلال، باشگاه فولاد به سراغش خواهد رفت.

احسان حاج‌صفی

حضور 4 ستاره سپاهان در جمع سرخابی‌های پایتخت، محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان را تحت فشار قرار داده است. سپاهان حالا باید برای جای خالی سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، گیورگی گولسیانی و سجاد شهباززاده، دست پر وارد بازار شود. احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی و بازیکن سابق سپاهان، اولین هدف بزرگ سپاهان است. بازیکنی که فصل قبل در لیگ یونان بازی کرد و در سال جام‌جهانی مشخص نیست که به لیگ ایران برگردد یا نه.  

کاوه رضایی

استقلال برای فصل جدید با رودی ژستد خداحافظی کرد و سجاد شهباززاده را خرید. قرارداد آرمان رمضانی تمدید شد، ارسلان مطهری، امیرحسین حسین‌زاده و کوین یامگا هم هنوز با آبی‌ها قرارداد دارند. با این‌حال شنیده شده که مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال در حال رایزنی با کاوه رضایی است. کاوه فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و حتی از لیست تیم ملی هم خط خورد. اتفاقی که شاید او را مجاب برای بازگشت به استقلال کند.

علی کریمی

ملی‌پوش سابق استقلال و سپاهان هم هدف مشترک این دو باشگاه برای نقل‌وانتقالات این فصل است. سپاهان فصل گذشته از نبود یک هافبک‌دفاعی باکس‌توباکس که محوطه جریمه خودی تا حریف را پوشش دهد، آسیب زیادی دید. استقلال هم برای زوج مهدی مهدی‌پور، سراغ بازیکنی با توانایی‌های تدافعی رفته است که هنوز هیچ‌کدام از 2 تیم موفق به توافق با علی کریمی نشدند.

مهدی شیری

مهدی شیری در نیم‌فصل قبل و زمانی که حسابی تحت فشار بود، راهی اهواز شد تا در جایی آرام‌تر، فوتبالش را ادامه دهد. تصمیم شیری جواب داد و او در تیم نکونام، یک گل زد و 2 پاس‌گل داد. به نظر می‌رسید که دو طرف راضی به ادامه همکاری باشند، ولی با احتمال جذب وریا غفوری، جای مهدی شیری تنگ‌تر می‌شود. به خصوص اینکه برای سمت چپ دفاعی هم سعید آقایی راهی فولاد شد و او نمی‌تواند در آن پست هم قرار بگیرد. از سپاهان و جانشینی دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان مقصد مهدی شیری نام برده شده است.

رایان تفضلی

در چند فصل اخیر، رایان تفضلی پای ثابت شایعه‌های نقل‌وانتقالاتی بوده است. تفضلیِ 30 ساله، تابیعیت ایرانی-انگلیسی دارد. او فصل قبل پیراهن وایکامب را در لیگ وان به تن کرده بود و شنیده شده برای اینکه لیست خارجی فولاد را پر نکند، برای پاسپورت ایرانی اقدام کرده است. 

کاسیانو دیاس

بعد از ناکامی در جذب گادوین منشا، پرسپولیس سراغ یک مهاجم خارجی دیگر رفته است. کاسیانو دیاس، مهاجم 32 ساله‌ای که در تیم ویزلای پرتغال بازی می‌کند. کاسیانو فصل قبل 9 گل زد و 2 پاس‌گل داد. شنیده شده او به زودی برای حضور در تست پزشکی پرسپولیس، وارد ایران خواهد شد.

پیام نیازمند

نیازمند هم در لیگ پرتغال شرایط خوبی ندارد. او این فصل فقط در 2 بازی برای پورتیموننز حضور داشت که حاصل آن دریافت 7 گل از پورتو و شکست یک گله مقابل اروکا بود. فولاد خوزستان هم برای حضور پرقدرت در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، سراغ تقویت خط دروازه رفته و مذاکراتی را با این دروازه‌بان ملی‌پوش داشته است. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی