|

تصمیم عجیب مدیران لیورپول؛ محمد صلاح در مسیر جدایی!

سران لیورپول در صورت دریافت پیشنهادی خوب با جدایی صلاح، در این تابستان موافقت می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می‌رسد که مذاکرات برای تمدید قرارداد صلاح هنوز به نتیجه نرسیده و این باعث نگرانی مدیران لیورپول شده است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ قرارداد این بازیکن در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید از مدت‌ها قبل آغاز شده اما همچنان دو طرف نتوانستد به توافق مشترکی برای تمدید این قرارداد دست پیدا کنند. 

این در حالی است که سادیو مانه، یکی از ستاره‌های تیم یورگن کلوپ، که نقش مهمی در موفقیت‌های سال‌های اخیر این تیم داشته هفته گذشته آنفیلد را ترک کرده و به بایرن مونیخ ملحق شد اما حالا روزنامه انگلیسی سان خبر داده که ممکن است سرنوشت مشابهی در انتظار صلاح باشد و این بازیکن هم از لیورپول جدا شود. 

این مهاجم 30 ساله وارد آخرین سال قراردادش با لیورپول شده و این باشگاه به هیچ وجه دوست ندارد که او را در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان از دست بدهد. 

آنها به همین دلیل با فروش سادیو مانه به بایرن موافقت کرده و پیشنهاد 35 میلیون پوندی این باشگاه آلمانی را قبول کردند و حالا گفته می‌شود که حاضر هستند صلاح را نیز با پیشنهادی نزدیک به 60 میلیون پوند به فروش برسانند تا بتوانند بازیکنی را به عنوان جانشین او به این تیم اضافه کنند. 

گفته می‌شود صلاح خواهان دریافت دستمزد 400 هزار پوند در هفته است و همین یک عامل جدی در به توافق نرسیدن دو طرف برای امضای قرارداد جدید به حساب می‌آید.

این ستاره مصری فصل گذشته 51 بازی در تمامی رقابت‌ها برای لیورپول انجام داد و موفق شد 31 گل و 16 پاس گل در کارنامه‌اش به ثبت برساند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها