|

دومین تیم پرسروصدا در نقل و انتقالات؛ فولاد و جذب چند ستاره

با تصمیم نکونام، دو مهاجم سر زن در نقل‌ و انتقالات به جمع فولادی ها اضافه شده‌ اند.

لینک کوتاه کپی شد

مدیران فولاد خوزستان در شرایطی روزهای پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی را سپری می‌کنند که شرایط این تیم نسبت به سایر رقبا متفاوت است. چرا که فولادی‌ها علاوه بر لیگ برتر و جام حذفی، نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم هستند و بعد از حفظ جواد نکونام سرمربی جوان فولاد، حالا چالش مدیران این باشگاه تهیه نفراتی است که کادرفنی برای تقویت تیم آن‌ها را می‌خواهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ نکونام که قید حضور در استقلال را برای ادامه رویاپردازی‌های خود در فولاد زد، حالا امیدوار است بتواند با جذب بازیکنانی باتجربه ترکیب تیمش را دستخوش تغییر کند و فولادی قدرتمند را برای لیگ بیست‌ودوم و حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بسازد.

سعید آقایی مدافع چپ فصل گذشته پرسپولیس که با نظر نکونام برای تقویت خط دفاعی فولاد به جمع قرمزپوشان اهوازی اضافه شد. آقایی در شرایطی به فولاد پیوست که مهران درخشان‌مهر دفاع چپ فصل گذشته فولاد از این تیم جدا شده و سرمربی جوان فولاد به دنبال انتخاب جانشین برای او بود. احسان پهلوان دیگر هدف مدیران فولاد در بازار نقل‌وانتقالاتی است تا ۲ بازیکن ترکیب فصل گذشته پرسپولیس در مسیر اهواز قرار گرفته و احتمالاً در فصل آینده در جمع شاگردان نکونام کنار یکدیگر حضور یابند.

سرمربی جوان فولاد به جز برنامه‌ریزی برای تقویت ساختار دفاعی و خط هافبک تیمش، برنامه ویژه‌ای را برای خط حمله فولادی‌ها تدارک دیده که در قدم اول این برنامه می‌توان به قطع همکاری با لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی کهنه‌کار قرمزپوشان اشاره داشت. پریرا که نمایش‌های درخشانی را در خط حمله فولاد از خود به جای گذاشت، در مسیر پیوستن به مس رفسنجان قرار دارد و خریدهای تابستانی نکونام نشان می‌دهد که این سرمربی جوان به دنبال تغییر سبک بازی تیمش در خط حمله است.

جانشین پریرا از مس رفسنجان رسید

مجید علیاری که نخستین خرید فولادی‌ها در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی به‌شمار می‌رود، فصل گذشته از نفرات برتر ترکیب مس رفسنجان بود و ۵ بار برای تیمش موفق به گلزنی شد و ۲ گل هم ساخت. علیاری در شرایطی به فولاد پیوسته که به نظر می‌رسد نکونام به دنبال بهره‌وری از قامت ۱۸۶ سانتی‌متری او بوده تا بتواند تیمش را در نبردهای هوایی در مقابل رقبا موفق سازد.

جواد نکونام برای انتخاب زوج خط حمله تیمش به سراغ مهاجم سابق استقلال رفته تا دو مهاجم بلندقامت، خط آتش فصل آینده قرمزپوشان اهوازی را شکل بدهند.

از سومقاییت به مقصد فولاد؛ بازگشت قربانی به لیگ ایران

مهاجم ۳۱ ساله سابق استقلال تهران که نمایش نسبتا خوبی را در جمع آبی‌پوشان داشت و پیش از حضور در استقلال، در نفت تهران نامش بر سر زبان‌ها افتاد، در دو فصل گذشته تصمیم به حضور در لیگ آذربایجان گرفت و برای تیم سومقاییت به میدان رفت.

علی قربانی که ۱۴ گل در لیگ آذربایجان برای سومقاییت به‌ثمر رساند، بعد از دریافت پیشنهاد از سوی مدیران فولاد، تصمیم گرفت تا بار دیگر به لیگ ایران بازگردد و در رقابت‌های لیگ برتر به میدان برود. او در کارنامه فوتبالی خود سابقه پوشیدن پیراهن نفت تهران، استقلال تهران و سپاهان اصفهان را دارد و حالا قربانی در چالشی جدید، حضور در تیم فولاد خوزستان را پذیرفته است.

قربانی با ۱۹۰ سانتی‌متری قد، جزو مهاجمان بلندقامت فوتبال ایران به‌شمار می‌رود و حالا زوج او و مجید علیاری می‌تواند فولاد را در خط حمله به میانگین قدی ۱۸۸ سانتی‌متر برساند تا در نبردهای هوایی، تیم تحت جواد نکونام یکی از تیم‌های خطرناک در لیگ بیست‌ودوم به نظر بیاید.

نکونام که همواره تیمش بازی روی زمین انجام داده، به نظر می‌رسد به دنبال تغییر سبک بازی فولاد بوده و در فصل جدید احتمالاً نمایشی متفاوت از فصول گذشته را قرمزپوشان اهوازی به اجرا خواهند گذاشت. در سالیان گذشته، امیر قلعه‌نویی همواره با استفاده از مهاجمان بلندقامت سبک متفاوتی از فوتبال را به اجرا گذاشته و به نظر می‌آید که جواد نکونام هم در مسیر سرمربی سابق خود قدم بر می‌دارد.

فعالیت کاپیتان سابق تیم ملی در نقل و انتقالات تابستانی/ قراراداد با ۲ آسمان خراش توسط جواد نکونام

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها