|

نکته ای جذاب از خط دفاعی پرسپولیس!

پرسپولیس در فصل آینده مدافعانی را در اختیار دارد که از شم گلزنی بالای برخوردار هستند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی دو مدافع وسط و یک مدافع کناری را به اسکواد خود اضافه کرد. مرتضی پورعلی‌گنجی اولین خرید سرخ‌ها بود تا این تیم خیلی زود دنبال ترمیم خط دفاعی خود باشد. دیگر خرید پرسپولیس در این پست گئورگی گولسیانی بود تا این تیم بتواند زوج دفاعی بلند قامت و تنومندی را تشکیل دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پرسپولیس همچنین در پست دفاع راست دانیال اسماعیلی فر را به خدمت گرفت تا تغییرات عمده‌ای در عقب زمین سرخ‌ها رخ داده باشد. همچنین باتوجه به جدایی سعید آقایی و علی شجاعی و در صورت جذب نشدن مدافع چپ جدید این تیم از وحید امیری و علی نعمتی در این پست استفاده خواهد کرد‌.

نکته جالب توجه در مورد این بازیکنان شم گلزنی بالای آنها است که بارها در بازی‌های مختلف به نمایش گذاشته‌اند. مرتضی پورعلی‌گنجی، گولسیانی، فرشاد فرجی و علی نعمتی روی شروع مجددها پس از جلو کشیدن خوب سر می‌زنند و همچنین نفوذهای اسماعیلی‌فر و حتی امیری از سمت راست و چپ می‌تواند بوی گل دهد.

در شرایطی که پرسپولیس همانند فصل گذشته دنبال مهاجم شش دانگ می‌گردد، در فصل پیش رو می‌تواند روی مهارت گلزنی خط دفاعی خود نیز حساب کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها