|

چرا هافبک محبوب یحیی با پرسپولیس تمدید نکرد؟

هنوز مشخص نشده چرا احسان پهلوان با پرسپولیس به تواق نرسید و از این تیم می خواهد جدا شود.

لینک کوتاه کپی شد

پیش از پایان لیگ برتر گفته می‌شد احسان پهلوان یکی از بازیکنان تمدیدی پرسپولیس خواهد بود و برای فصل آینده در این تیم خواهد ماند اما ناگهان معادلات تغییر پیدا کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در حالی که به نظر می‌رسید او پیش از میلاد سرلک قرارداد جدید را امضا کند، وی از تمدید با پرسپولیس انصراف داد و در همین حال پیشنهاد فولاد و سپس سپاهان به دست وی رسید.

نکته مهم اینکه به نظر می‌رسد روند نقل و انتقالات پرسپولیس در تصمیم پهلوان تاثیر داشته است. باتوجه به حضور امیری، ترابی، نعمتی و عالیشاه، این بازیکن انتظار نداشت که پرسپولیس سراغ یک هافبک کناری دیگر برود و تصمیم سرخپوشان برای جذب سعید صادقی را به منزله بی علاقگی نسبت به حضورش دانستند.

به عبارتی پهلوان برای رقابت با سه هم پست دیگر خود آمادگی داشت اما خرید چهارمین بازیکن به نوعی کنار گذاشتن او برایش تلقی شد.

در عین حال پیشنهاد مالی پرسپولیس به پهلوان نیز تفاوت جدی با خواسته وی و همچنین پیشنهاد فولاد داشت و باعث شد تا او قید حضور در پرسپولیس را بزند.

البته پهلوان هنوز به صورت رسمی مقصد آینده‌اش را انتخاب نکرده اما به نظر می‌رسد فولاد به جذب او نزدیک‌تر باشد. این در حالی است سپاهان نیز به دنبال استخدام این بازیکن است.

در نهایت باید دید آیا پرسپولیس موفق به جذب سعید صادقی خواهد شد یا خیر؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها