|

ادعای عجیب خبرنگار اِسکای در مورد آینده لواندوفسکی

خبرنگار اسکای اسپورتس ادعا کرد که بایرن مونیخ با وجود جذب سادیو مانه و فشارهای بارسلونا، رابرت لواندوفسکی را حفظ خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رابرت لواندوفسکی گزینه شماره یک بارسلونا برای تابستان است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ ستاره لهستانی بایرن که ساز جدایی سر داده و از هفته ها پیش صراحتا در مصاحبه های مختلف گفته است هیچ راهی برای ماندنی شدنش در بایرن نیست، در انتظار چراغ سبز باشگاه مونیخی است ولی تاکنون با درخواست او موافق نشده و بایرنی ها معتقدند او باید تا پایان قراردادش یعنی تا تابستان 2023 بماند. 

ستاره لهستانی روز گذشته به بیلد گفت که قصد ندارد هیچ فشاری به بایرن وارد کند و می خواهد همه چیز دوستانه حل و فصل شود. او بار دیگر تاکید کرد که بهترین راه جدایی است و اینکه برای بایرن و هواداران نیز احترام زیادی قائل است.

دیروز همچنین مدیر اقتصادی بارسلونا گفت که فعلا توان مالی جذب لواندوفسکی را ندارند.

فلورین پلتنبورگ، خبرنگار اسکای اسپورتس و نزدیک به باشگاه بایرن مونیخ اما اعتقاد دارد ستاره لهستانی فصل بعد نیز در مونیخ مانگار خواهد بود. او در این رابطه گفت:« صادقانه بگویم که بایرن لواندوفسکی را از دست نخواهد داد و او ماندنی است. او بازیکن بسیار مهمی برای تیم است و پیدا کردن جانشین برای کسی که تضمینی 40 گل به ثمر می رساند، غیرممکن به نظر می رسد. انتقال سادیو مانه به بایرن که تقریبا قطعی شده نیز دلیل بر صدور مجوز جدایی لواندوفسکی نیست و این انتقال ارتباطی به قضیه رابرت ندارد. شرایط برای بایرن و ناگلزمان ساده نیست. آنها به بازیکنی چون لواندوفسکی نیاز دارند و با وجود فشار بارسلونا، وی را حفظ خواهند کرد. بله؛ مانه به بایرن می آید ولی انتقال او حتی یک درصد هم ارتباطی به قضیه لواندوفسکی ندارد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها