|

ستاره ای که فقط می خواهد به بارسلونا برود!

لواندوفسکی، ستاره بایرن مونیخ، پیشنهاد چلسی را هم رد کرد. انتخاب او فقط بارسلونا است.

لینک کوتاه کپی شد

جدایی لواندوفسکی از بایرن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی قطعی به نظر می‌رسد اما این روند هنوز به صورت کامل انجام نشده است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ قرارداد این بازیکن با بایرن در تابستان 2023 به پایان می‌رسد اما او حاضر به پذیرش پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قراردادش نشد و پس از آن اعلام کرد که قصد دارد چالش جدیدی را تجربه کند. 

عملکرد درخشان او در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان در چند فصل اخیر باعث شد که بسیاری از باشگاه‌های درجه یک اروپایی خواهان جذب او باشند و حتی پیشنهادهایی را هم به او و مدیربرنامه‌اش ارائه کنند که یکی از آنها چلسی بود. 

حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت که به باشگاه بارسلونا نزدیک است خبر داده که لواندوفسکی حاضر به پذیرش پیشنهاد چلسی و کسب فرصت بازی در لیگ برتر انگلیس نشده و تصمیم گرفته که همچنان منتظر نهایی شدن انتقالش به بارسا بماند. 

توماس توخل به شدت به دنبال جذب یک مهاجم در کلاس جهانی برای فصل آینده است، چرا که عملکرد روملو لوکاکو پس از بازگشت به استمفوردبریج بسیار فاجعه‌بار بوده و این تیم قصد تقویت خط حمله تیمش را دارد. 

با این حال به نظر می‌رسد که لواندوفسکی حاضر نیست به جز بارسا به هیچ تیم دیگری فکر کند و به همین دلیل تمامی پیشنهادهای دریافتی را رد می‌کند. پیش از این نیز شایعاتی درباره علاقه پی اس جی به جذب این بازیکن و عدم موافقت او با حضور در پاریس به گوش رسیده بود. 

بارسلونا پیش از این به دلیل مشکلات مالی با تردیدها و موانعی برای جذب لوا مواجه بود اما با تصویب فروش حق پخش تلویزیونی و بخشی از سهام این باشگاه، حالا آنها از شرایط بهتری برای خرید این بازیکن بهره‌مند هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی