|

زوج مسی - سوارز؛ رویای شیرین بکام در میامی!

بکام خوب می‌داند حضور مسی و سوارس در آمریکا، می‌تواند کمک فراوانی به دیده شدن اینترمیامی و MLS کند.

لینک کوتاه کپی شد

حضور همزمان هر 2 ستاره در میامی در تابستان 2023 امکان‌پذیر است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، لوئیس سوارس پس از ترک اتلتیکومادرید در پایان فصل 22-2021 پیشنهادات زیادی از نقاط مختلف جهان دریافت کرده اما هنوز تصمیم روشنی درباره آینده‌اش نگرفته است.

ریورپلاته، آتالانتا و البته اینترمیامی تنها 3 نمونه از طرفداران جذب «ال‌پیستولرو» هستند. دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، اخیرا پیشنهاد این باشگاه را به سوارس ارائه داده و پذیرش این پیشنهاد از سوی او، باعث خشنودی بکام خواهد شد؛ چرا که او به خوبی می‌داند حضور سوارس می‌تواند لیونل مسی را نیز به پیوستن به اینترمیامی ترغیب کند.

البته رفتن به MLS گزینه روی میز سوارس در این تابستان نیست، چرا که او دوست دارد با آمادگی کامل و حضور در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی به جام جهانی 2022 قطر (نوامبر) برود. پیشنهاد آتالانتا، می‌تواند کاری کند سوارس در آستانه جام جهانی در مقابل تیم‌هایی مثل میلان، اینتر، ناپولی، رم و یوونتوس بازی کرده و به هدفش برسد.

اینترمیامی که در دو فصل نخست حیات خود به جایگاه‌های نازل نوزدهم و بیستم در جدول کلی MLS رسیده، همین حالا ستاره‌ای مثل گونزالو هیگواین را در ترکیبش می‌بیند، اما دیوید بکام خوب می‌داند حضور مسی و سوارس در آمریکا، بازیکنانی که هنوز هم توانایی ارائه نمایش‌هایی سطح بالا را دارند، می‌تواند کمک فراوانی به دیده شدن اینترمیامی و MLS کند؛ دقیقا همان اتفاقی که در تابستان 2007 و در حین انتقال غافلگیرکننده «بکس» به لس‌آنجلس گلکسی رخ داد و بسیاری از فوتبال‌دوستان را با لیگ آمریکا آشنا کرد. 

لیونل مسی سال 2020 و در گفت‌وگویی با «لاسکستا» اذعان کرده بود همیشه رویای زندگی در آمریکا و تجربه بازی در لیگ این کشور را در سر پرورانده، اما باور دارد اکنون زمان خوبی برای این انتقال نیست. به جز سوارز، بازیکنانی مثل سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا نیز دیگر هم‌تیمی‌های گذشته مسی بوده‌اند که در ماه‌های اخیر به اینترمیامی لینک شده‌اند.

قرارداد 2 ساله مسی با پاری‌سن‌ژرمن در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و او در ابتدای 36 سالگی، می‌تواند به این انتقال به شکل جدی‌تری بیندیشد. آلکس کاندال (DirecTV) ماه گذشته ادعا کرد لیونل مسی قرار نیست صرفا به عنوان یک بازیکن به اینترمیامی برود؛ بلکه ابتدا 35 درصد از سهام باشگاه را خریداری کرده و سپس به آن می‌پیوندد! به نظر می‌رسد باید منتظر اتفاقات شگفت‌انگیزی حوالی اینترمیامی در تابستان 2023 باشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی