|

پیشکسوت استقلال: مجیدی با رفتنش همه را شوکه کرد!

کاپیتان سابق استقلال: باید تکلیف اینکه به دنبال مربی خارجی هستیم یا داخلی، روشن شود.

لینک کوتاه کپی شد

شاهرخ بیانی در خصوص وضعیت این روزهای استقلال گفت: شرایط استقلال خوب بود. آنها سال موفقی را پشت سر گذاشتند. چند سال مشکل مدیریتی بود. تغییر و تحولات زیاد صورت می‌گرفت اما خوشبختانه امسال با آمدن آجرلو که یک مدیر فوتبالی است حاشیه‌های دور شد، پول به باشگاه تزریق شد و باشگاه یک ثبات پیدا کرد. همه چیز برای استقلال مثبت ارزیابی می‌شد. ۴ بازیکن خارجی خوب در استقلال بودند، سرمربی قرارداد ۳ ساله داشت و تقریباً باشگاه به تمام تعهداتش عمل کرده بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ وی ادامه داد: این شرایط خوب دوام زیادی نداشت و فرهاد مجیدی با رفتنش همه را شوکه کرد. او دو سال دیگر با باشگاه استقلال قرارداد داشت اما متأسفانه به تعهداتش عمل نکرد. نمی دانم اگر باشگاه او را اخراج می‌کرد او به دنبال پولش نبود اما استقلال این کار را با او نکرد. نمی دانم چرا به این راحتی باشگاه را ترک و به یک تیم عربی پیوست.

بیانی در مورد انتخاب سرمربی جدید که بسیار پیچیده هم شده است گفت: معضل اصلی باشگاه استقلال این است که کمیته فنی ندارد تا انتخاب سرمربی راحت تر صورت بگیرد. کمیته فنی می‌تواند رزومه همه مربیان را به دقت ببیند و بهترین را انتخاب کند اما متأسفانه ساختار فوتبال ما مشکل دارد. مشورت در کار نیست و برای همین انتخاب سخت می‌شود البته هنوز مشخص نیست که باشگاه استقلال دنبال مربی خارجی است یا ایرانی. ایرانی‌ها که فرار می‌کنند به دلیل حمله‌هایی که در فضای مجازی به آنها می‌شود. بنابراین باید انتظار یک مربی خارجی داشته باشیم که امیدوارم بهترین را انتخاب کند.

کاپیتان پیشین باشگاه استقلال تاکید کرد: این روزها مدیریت تحت فشار است. آنها باید یک تصمیم منطقی بگیرند. اگر مربی خارجی بیاورند و نتواند انتظارات را برآورده نکند باز مشکلات بیشتر خواهد شد. بنابراین باید هواداران صبور باشند و اجازه دهند مسئولان باشگاه به آرامش بهترین گزینه را انتخاب کنند.

وی در مورد وضعیت تیم ملی ایران و بازی‌های تدارکاتی این تیم گفت: در حالی که در تمام دنیا تیم‌های حاضر در جام جهانی در حال انجام بازی‌های تدارکاتی هستند ما تازه می‌خواهیم با الجزایر بازی کنیم. چند دیدار تدارکاتی را به راحتی از دست دادیم و اعتقاد دارم با این روندی که پیش می‌رویم در جام جهانی موفق نخواهیم شد.

بیانی گفت: درست است که بازیکنان با کیفیتی داریم اما آنها باید با انجام بازی‌های تدارکاتی اعتماد به نفس پیدا کرده، هماهنگ شوند تا بتوانند خود را آماده جام جهانی کنند در غیر این صورت نتیجه‌ای درخور فوتبال ایران نخواهیم گرفت.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا مطالبات خود را از باشگاه نساجی گرفته اید یا خیر گفت: خوشبختانه مدیران باشگاه نساجی به تعهداتشان عمل کرده اند. امیدوارم که مسئولان مازندران به ورزش فوتبال اهمیت بیشتری بدهند. روزهای خوبی در نساجی داشتیم و برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها