|

صفر تا صد نقل و انتقالات بارسلونا؛ ژاوی ستاره سیتی را می خواهد!

ژاوی اجازه جدایی به هافبک هلندی نمی دهد، مگر این که ستاره منچسترسیتی به بارسلونا بیاید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش موندو دپورتیوو، فرنکی دی یونگ بیش از پیش به درهای خروجی بارسلونا نزدیک می شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ دی یونگ برای فصل آینده برچسب مهره غیرقابل فروش را ندارد و احتمال خروج او در حال افزایش است. البته جدایی او مشروط به این است که بارسلونا بتواند بازیکنی را در پست او جذب کند که عملکرد بهتری داشته باشد، زیرا ژاوی نمی خواهد سطح ترکیب را پایین بیاورد. برای ژاوی این بازیکن جانشین، برناردو سیلوا است. 

در باشگاه بارسلونا همه از کیفیت فرنکی دی یونگ و ارزش او آگاه هستند، اما بارسا برای جذب بازیکن جدید به شدت نیاز دارد تا منابع مالی فراهم کند و البته این هافبک هلندی، بازیکنی نیست که تمام ویژگی های هافبک مدنظر ژاوی را درون خودش داشته باشد. اگر شرایط مالی بارسا تا این حد وخیم نبود، دی یونگ به هیچ وجه در بازار قرار نمی گرفت اما اما شرایط فعلی باشگاه باعث می شود که پروژه ورزشی با توجه به اوضاع مالی بارسلونا طراحی شود. 

و در مورد فرنکی دی یونگ همه نشانه ها از جدایی قریب الوقوع وی خبر می دهند، گفته می شود که بارسلونا هنوز بابت فرنکی دی یونگ به آژاکس بدهکار است اما تحت همین شرایط هم فروش وی می تواند کمک بسیار زیادی به تیم برساند چون خود فرنکی دی یونگ از جمله بازیکنان پردرآمد بلوگرانا محسوب می شود و باشگاه نیاز فوری دارد تا حقوق بازیکنان را کاهش دهد.  

بارسا از مدت ها قبل از علاقه منچستریونایتد به فرنکی دی یونگ باخبر است. باشگاه انگلیسی اریک تن هاخ را به خدمت گرفته و سرمربی هلندی از هافبک 25 ساله می خواهد که رهبری پروژه اش را بر عهده بگیرد. با این وجود یکی از موانع اصلی، علاقه دی یونگ به بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا است، امکانی که برای فصل آینده در منچستریونایتد فراهم نخواهد بود. بازیکن هلندی حالا از برنامه باشگاه آگاه است و به خوبی می داند که ممکن است مجبور به خروج شود، اگرچه خواسته وی از قبل مشخص بود و علاقه اش مبنی بر ماندن را به سران بارسلونا ابراز کرده است. فرنکی دی یونگ در وضعیت کنونی احتمالا در نهایت تغییر شرایط را می پذیرد اما در هر صورت با خروج از بارسا، ناراحت خواهد شد. 

قرار است طی چند روز آینده، علی دورسون، ایجنت او به بارسلونا برود. حضور او در بارسلونا می تواند در تعیین آینده فرنکی دی یونگ بسیار مهم باشد. بارسا در حال حاضر هیچ پیشنهاد رسمی و قطعی برای این بازیکن دریافت نکرده است، نه از منچستریونایتد و نه از هیچ باشگاه دیگری اما بارسلونا می داند که دیگر باشگاه ها با دی یونگ تماس گرفته اند. جدا از علاقه تن هاخ برای بردن او به اولدترافورد، منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ هم در انتظار تکلیف آینده دی یونگ هستند.

 تنها شرطی که ژاوی برای پذیرش خروج فرنکی دی یونگ گذاشته، این است که برای جایگزینی او بازیکنی وارد شود که کیفیتش با هافبک هلندی برابری کند یا بهتر از او باشد، زیرا او حاضر نیست تیم را تضعیف کند؛ گزینه ژاوی هم برناردو سیلوا است. بازیکن پرتغالی سیتی با مشخصات مورد نظر ژاوی مطابقت دارد و اگر او جذب شود، سرمربی اسپانیایی هم راضی به خروج فرنکی دی یونگ می شود؛ در غیر این صورت ژاوی مخالف فروش هافبک 25 ساله تیمش است. در حال حاضر هر احتمالی وجود دارد، اما واقعیت این است که دی یونگ هر روز از بارسلونا دورتر می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی