|

بزرگترین مشکل ژاوی در بارسلونا؛ خرید بزرگ نه!

عدم موفقیت بارسلونا در جذب هالند، ناراحتی بسیاری را برای این باشگاه ایجاد کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

سیتی روز گذشته رسما خبر جذب هالند را با قراردادی پنج ساله اعلام کرد و حالا پپ گواردیولا فرصت کار با یکی از بهترین بازیکنان سال‌های اخیر فوتبال اروپا را خواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این اتفاق در حالی رخ داد که مدیران بارسا به صورت جدی به دنبال جذب این بازیکن بودند و مذاکراتی را نیز با نمایندگان او و مینو رایولا، مدیر برنامه فقید این بازیکن، انجام داده بودند. 

این اولین بار در چند ماه اخیر نیست که این باشگاه در جذب هدفی که برای تقویت تیمش در نظر گرفته ناکام می‌ماند، چرا که دوشان ولاهوویچ نیز که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به یوونتوس ملحق شد هم در فهرست این باشگاه قرار داشت. 

انتقال هالند به سیتی به این معناست که بارسا باید  تمام تمرکزش را روی جذب روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ قرار دهد، هرچند قهرمان بوندسلیگا تمام توانش را به کار گرفته تا قرارداد این بازیکن را تمدید کند. 

به نظر می‌رسد که بارسلونا حالا به نوعی به از دست دادن فرصت جذب بازیکنان بزرگ عادت کرده و دیگر جز مدعیان اصلی خرید ستاره‌ها و نام‌های مطرح در دنیای فوتبال نیست. 

ژاوی چند روز قبل در گفتگو با مارکا اظهار داشت:« این باعث تاسف است که ما توانایی رقابت نداریم.»

این مربی اسپانیایی امیدوار بود که بتواند با جذب بازیکنان بزرگ در تابستان پیش‌رو، شرایط تیمش را تا حد زیادی بهبود بخشیده و آنها را آماده حضور در کورس قهرمانی فصل بعد لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان کند، اتفاقی که حالا با توجه به شرایط فعلی بسیار بعید به نظر می‌رسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها