|

انتقال دائمی اللهیار به هال‌ سیتی؛ استقلال در انتظار سود میلیاردی!

چند رسانه‌ انگلیسی و ترکیه‌ ای از انتقال 2.5 میلیون یورویی اللهیار صیادمنش به هال سیتی خبر دادند.

لینک کوتاه کپی شد

پس از دو دوره قرضی حضور در تیم‌های استانبول اسپور و زوریا لوهانسک، اللهیار صیادمنش برای سومین انتقال قرضی خود راهی هال سیتی شد با این تفاوت که این بار تیم انگلیسی حاضر در چمپیونشیپ قصد دارد قرارداد این بازیکن را دائمی کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ آکون ایلیجالی مالک ترک باشگاه هال سیتی انگلیس که نقش اصلی را در این انتقال ایفا کرده، به‌زودی قرارداد بازیکن ایرانی خود را از فنرباغچه دائمی می‌کند ضمن اینکه او قصد دارد اوزان توفان بازیکن سابق تیم ملی ترکیه را نیز به انگلستان ببرد.

رسانه hull daily mail در خبری مدعی شد که ایلیجالی قصد دارد برای به خدمت گرفتن صیادمنش و توفان، مبلغی بالغ بر 7 میلیون یورو هزینه کند تا این دو بازیکن را از فنرباغچه به هال سیتی ببرد.

وزنامه milliyet و همچنین رسانه‌های معتبر ترکیه از جمله فوتومچ نیز با بازتاب این خبر مدعی شدند که هال سیتی برای اللهیار 2 و نیم و برای اوزان توفان 4 و نیم میلیون یورو هزینه خواهد کرد تا این دو بازیکن را به چمپیونشیپ ببرد.

با دائمی شدن این انتقالات، فنرباغچه موظف است طبق قراردادی که با استقلال به امضا رسانده، 20 درصد از هزینه انتقال اللهیار را به آبی‌های تهران بپردازد که در این صورت انتظار می‌رود مبلغی بالغ بر 15 میلیارد تومان از راه فروش صیادمنش به استقلال برسد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها