|

بعد از ایسکو، یک بازیکن دیگر هم از رئال جدا شد

دوران حضور گرت بیل، وینگر 32 ساله ولزی در رئال مادرید پس از نه سال به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گرت بیل، وینگر ولزی رئال مادرید که در سال‌های اخیر جایگاه ثابتش در ترکیب این تیم را از دست داد، از این باشگاه جدا می‌شود چرا که قرارداد او به پایان رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ گرت بیل که از ماه آینده بازیکن آزاد خواهد بود، با انتشار نامه‌ای از باشگاه و هواداران رئال مادرید خداحافظی کرد:

این نامه را می‌نویسم تا از تمام هم‌تیمی‌های حال و سابقم، مربیانم، کادر تدارکات و هواداران رئال مادرید که حمایتم کردند، تشکر کنم. نه سال پیش به عنوان مرد جوانی به رئال مادرید آمدم که می‌خواست رویایش برای بازی در این باشگاه را محقق کند. می‌خواستم این پیراهن سفید با لوگوی رئال مادرید را به تن کنم، در سانتیاگو برنابئو به میدان بروم، فاتح جام‌ها شوم و بخشی از قهرمانی‌های لیگ قهرمانان اروپا، چیزی که رئال مادرید در آن متخصص است، به شمار بروم. حالا که به گذشته نگاه می‌کنم، حقیقتا رویایم محقق شده و حتی دستاوردهایم خیلی بیش‌تر از تصوراتم بود. عضوی از تاریخ این باشگاه بودن و دست‌یابی به تمام اهدافی که در رئال مادرید داشتم، باعث شد یک تجربه باورنکردنی داشته باشم و هرگز این‌ها را فراموش نخواهم کرد. از فلورنتینو پرز، رییس باشگاه و خوزه آنخل سانچز تشکر می‌کنم که به من فرصت بازی در رئال مادرید را دادند. در کنار یک‌دیگر توانستیم لحظاتی زیبا بسازیم و همیشه در تاریخ این باشگاه و فوتبال خواهیم ماند. حضور در رئال مادرید افتخار بزرگی برایم بود. متشکرم و آلا مادرید!

گرت بیل طی دوران نه ساله‌اش در رئال مادرید با مصدومیت‌های زیادی روبه‌رو شد اما توانست در 258 بازی برای کهکشانی‌ها، 106 گل و 67 پاس گل به ثبت برساند. بیل که همراه با رئال مادرید پنج مرتبه فاتح لیگ قهرمانان شد، در قهرمانی‌های این تیم در سال 2014 و 2018 نقش مهمی داشت و در فینال، گل‌هایی تعیین‌کننده به ثمر رساند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها