|

فردین رابط: رفتار و صحبت‌ های آقای آجورلو باعث شد به سوئد نروم!

فردین رابط می گوید از یک تیم سوئدی پیشنهاد داشته ولی ترجیح داده به این کشور نرود.

لینک کوتاه کپی شد

فردین رابط درباره اینکه چرا در بازی روز شنبه برابر مس رفسنجان تیمش را همراهی نکرده است، گفت:

من در ترکیب ثابت بودم، ولی چند دقیقه قبل از بازی ناظر مسابقه گفت که من، کرملاچعب و رضازاده نمی‌توانیم تیم را همراهی کنیم و پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه بسته شده است. برای بازی خیلی انگیزه داشتم، ولی متأسفانه این اتفاق رخ داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ وی در مورد شکست تیمش برابر مس و اینکه خیلی‌ها پدیده را اصلی‌ترین گزینه سقوط به لیگ دسته اول می‌دانند، تصریح کرد:

ما در این بازی چند موقعیت خوب را از دست دادیم و در مجموع باید بگویم که مس بهتر از پدیده نبود. این درست است که شرایط سختی در جدول داریم، ولی هرگز ناامید نیستیم. دو بازی بعدی ما برابر نفت مسجدسلیمان و هوادار است و اگر می‌خواهیم خودمان را بالا بکشیم باید این دو بازی را ببریم. در این دو بازی محکوم به برد هستیم و باید شش امتیاز بگیریم. پدیده از ابتدای فصل زیاد مربی عوض کرده است، ولی داود سیدعباسی و همکارانش واقعاً کادر خوبی را تشکیل داده‌اند. امیدوارم با تلاش آنها و بازیکنان در لیگ بمانیم.

مهاجم تیم فوتبال پدیده در ادامه با اشاره به جدایی‌اش از استقلال خاطرنشان کرد:

هر بازیکنی دوست دارد برای تیم بزرگی مثل استقلال بازی کند. من در بازی‌های پیش‌فصل در چهار مسابقه سه گل زدم و شرایط خوبی داشتم، ولی فرصت بازی به من نرسید. من از سوئد پیشنهاد داشتم، ولی آنها شرط گذاشته بودند به صورت قطعی از استقلال جدا شوم که باشگاه به من رضایت‌نامه نداد. البته رفتار و صحبت‌های آقای آجورلو باعث شد به سوئد نروم. او مثل یک پدر با من رفتار و قراردادم را هم دو سال تمدید کرد.

بازیکن پیشین استقلال افزود:

دوست نداشتم تیمی را انتخاب کنم که دوباره شانس کمی برای بازی داشته باشم. من به پدیده آمدم که در 13 بازی باقیمانده بازی کنم و خودم را نشان دهم. دوست دارم با یک آمار فوق‌العاده به استقلال برگردم و می‌خواهم فصل بعد برای این تیم بازی کنم، البته در دو سال اخیر دو بار به صورت قرضی جدا شدم و شنیده‌ام که برای سال بعد نمی‌توانم قرضی به تیم دیگری بروم. فصل بعد یا باید در استقلال بمانم یا اینکه قطعی جدا شوم. خودم دوست دارم بمانم و در این تیم پیشرفت کنم. همچنین باید از کادر فنی استقلال و همچنین آقای آجورلو تشکر کنم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها