|

ترکیب احتمالی رئال مادرید و لیورپول شنبه 7 خرداد فینال لیگ قهرمانان اروپا

دو تیم رئال و لیورپول در ورزشگاه پارک ده فرانس فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

امشب در پاریس، رئال مادرید و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا به دیدار هم خواهند رفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ دو تیم سال 1981 نیز در پایتخت فرانسه به مصاف هم رفتند و قرمزها با گل آلن کندی موفق به شکست رئال شدند و جام قهرمانی را بالای سر بردند. 41 سال بعد بار دیگر در پاریس شاهد دوئل قهرمانی این دو تیم محبوب دنیای فوتبال خواهیم بود.

رئال مادرید در مراحل حذفی سه حریف قدرتمند را از پیش رو برداشت و با رقم زدن کامبک هایی فراموش نشدنی موفق به انجام این کار شد. پی اس جی، چلسی و سیتی مغلوب رئال شدند و لیورپول هم توانست از سد بنفیکا، اینتر و ویارئال عبور کرد.

روی کاغذ شانس دو تیم تقریبا برابر است و بدون شک قرمزها که 4 سال پیش در فینال کی‌یف 3-1 مغلوب رئال شدند، انگیزه بالایی برای انتقام دارند. این می تواند چهاردهمین قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ باشد و برای لیورپول هفتمی محسوب می شود.

بزرگترین تردید ترکیب اصلی لیورپول برای بازی فردا تیاگو آلکانتاراست. ستاره اسپانیایی در آخرین بازی لیگ برتر برابر وولوز مصدوم شد و رسیدن او به فینال همچنان مبهم است. تردیدهای دیگر یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به انتخاب از بین کوناته و ماتیپ، هندرسون یا نبی کیتا و نیز انتخاب بین لوئیز دیاز، فیرمینو و دیوگو ژوتاست.

در جبهه رئال، داوید آلابا توانسته به موقع ریکاوری کند ولی باید دید کارلو آنچلوتی از بین فده والورده و رودریگو، کدام یک را در ترکیب قرار خواهد داد.

ترکیب احتمالی دو تیم

رئال مادرید: تیبو کورتوا، دنی کارواخال، داوید آلابا، ادر میلیتائو، فرلاند مندی، کاسیمیرو، تونی کروس، لوکا مودریچ، فده والورده، وینیسیوس و کریم بنزما

لیورپول: آلیسون، ترنت آرنولد، ژوئل ماتیپ، ویرژیل فن دایک، اندی رابرتسون، فابینیو، جوردن هندرسون، تیاگو، لوئیز دیاز، محمد صلاح و سادیو مانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها