|

احتمال حضور گرت بیل و هازار در فینال لیگ قهرمانان

هازارد خیلی خوب تمرین می‌کند و احتمال بازی کردنش در فینال است. گرت بیل هم همینطور. همه انگیزه دارند

لینک کوتاه کپی شد

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، احتمال بازی کردن ادن هازارد و گرت بیل را در فینال لیگ قهرمانان اروپا رد نکرد. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، شنبه شب فینال لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم رئال مادرید و لیورپول در شهر پاریس برگزار می‌شود. گرت بیل از روز 9 آوریل دیگر برای رئال مادرید به میدان نرفته است. البته این ستاره ولزی در این فصل فقط 9 بازی کرده و ادن هازارد وینگر بلژیکی و گران‌قیمت از اواسط فوریه دیگر در ترکیب کارلتو قرار نگرفت. در حالی که بسیاری مدعی هستند که این دو نفر در فینال مورد استفاده قرار نخواهند گرفت، کارلو آنچلوتی احتمال بازی کردن آن‌ها را رد نکرد. 

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق میلان و بایرن مونیخ به خبرنگاران گفت: "هازارد خیلی خوب تمرین می‌کند و احتمال بازی کردنش در فینال است. گرت بیل هم همینطور. همه انگیزه دارند و می‌توانند در فینال به کار گرفته شوند. چه برای یک دقیقه یا 10 دقیقه."

"حال تیم خوب است. ما کمی مشکل با مارسلو داشتیم، اما او ریکاوری خواهد کرد. بازیکنان در وضعیت فیزیکی مساعدی هستند و می‌خواهیم برای پیروزی و فتح اروپا آماده شویم. با همه توان خود پا به زمین خواهیم گذاشت. این پنجمین فینال ما در 8 سال اخیر است."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها