|

گرت بیل تابستان امسال بارسلونایی می شود؟

بیل در پایان فصل پس از 9 سال از رئال مادرید جدا خواهد شد و باید آینده خود را روشن کند.

لینک کوتاه کپی شد

گرت بیل بازیکن ولزی که در تابستان قبلی با 101 میلیون یورو به رئال مادرید آمده بود، دومین بازیکن گرانقیمت تاریخ رئال مادرید پس از هازارد است اما در تابستان بعدی قراردادش به اتمام می رسد و باید در مورد آینده خود تصمیم بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، خوانفه سانز خبرنگار اسپانیایی در مصاحبه با ال چیرینگیتو در مورد آینده بیل صحبت کرد:" یکی از گزینه ها برای بیل بازنشستگی است اما جام جهانی را پیش رو داریم و ولز می تواند به مسابقات راه پیدا کند. همان طور که همه می دانیم، گرت بیل شیفته آب و هوای اسپانیا و زمین های گلف در این کشور است و به همین خاطر به گزینه ماندن در اسپانیا در فصل آینده و بازی کردن در لالیگا فکر می کند."

وی در این باره که بیل در کدام تیم اسپانیایی بازی خواهد کرد هم صحبت کرد:" در رئال مادرید بازی نمی کند. اجازه ندارم که نام گزینه هایش را بگویم اما نیاز نیست تا به ذهنتان فشار بیاورید تا بفهمید که چه باشگاه هایی توان پرداخت دستمزد بیل را دارند. به همین خاطر نمی توان اتلتیکو مادرید و بارسلونا را رد کرد. البته گزینه دیگر بیل ترک اسپانیا است که پیشنهادهای اغواکننده ای از کشورهایی نظیر امریکا دارد."

بیل در پایان فصل پس از 9 سال از رئال مادرید جدا خواهد شد و باید آینده خود را روشن کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها