|

کنایه تند و تیز کریم بنزما به رئالی نشدن امباپه!

امباپه؟ به نظرم اکنون فرصت مناسبی برای صحبت در مورد مسائل کوچک نیست.

لینک کوتاه کپی شد

چند روز پس از تمدید قرارداد جنجالی امباپه با پاریسی، همچنان حواشی در این مورد ادامه دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، حواشی تمدید قرارداد جنجالی کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن همچنان ادامه دارد. از ساعاتی قبل از اعلام رسمی این خبر برخی بازیکنان رئال مادرید از جمله کریم بنزما که زودتر از ماجرا خبردار شده بودند، مطالبی را در صفحه‌های شخصی خود در فضای مجازی منتشر کردند و این واکنش‌ها پس از اعلام خبر و تا به امروز ادامه داشته است.

پاسخ کریم به کیلیان

کریم بنزما که زودتر از سایر بازیکنان رئال مادرید از این خبر مطلع شده بود با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی، باشگاه کهکشانی را بالاتر از هر بازیکنی دانست. مهاجم فرانسوی رئال مادرید که سه‌شنبه گذشته لقب بهترین بازیکن فصل باشگاه را از آن خود کرد در مصاحبه‌ای نسبت به تصمیم امباپه پاسخ جالبی داد: «امباپه؟ به نظرم اکنون فرصت مناسبی برای صحبت در مورد مسائل کوچک نیست. ما شنبه فینال لیگ قهرمانان را برگزار می‌کنیم و ترجیح می‌دهم در مورد این مسائل بی‌اهمیت حرفی نزنم. از چیزی عصبانی نیستم تنها می‌گویم چیزی مثل فینال لیگ قهرمانان مهم‌تر از گوش دادن به حرفای دیگر است.»

واکنش سایر کهکشانی‌ها

فدریکو والورده هافبک 23 ساله و اروگوئه‌ای رئال مادرید در پیامی نوشت: «عضوی از رئال مادرید بودن و به تن کردن پیراهن این تیم افتخاری است که نصیب هر بازیکنی نمی‌شود». کاسمیرو هافبک تاثیرگذار و برزیلی رئال دیگر بازیکنی بود که به این تصمیم واکنش نشان داد. او نوشت: «این باشگاه با بازیکنانش سنجیده نمی‌شود. با تاریخش مورد قضاوت قرار نمی‌گیرد». او به خبرنگاران گفت: «بازیکنان می‌توانند بخشی از تاریخ این باشگاه را بسازند؛ مانند آلفردو دی‌استفانو یا کریستیانو رونالدو. این باشگاه همیشه پیروز خواهد بود. بازیکنان مهم هستند اما این باشگاه است که در نهایت پیروز می‌شود. هواداران می‌توانند ناراحت باشند. با چیزهایی که داریم همچنان پیروز خواهیم شد».

دو برزیلی جوان و بسیار آماده این روزهای رئال مادرید هم بیکار نبودند. وینیسیوس جونیور در پیامی در صفحه شخصی خود نوشت: «قهرمان شدن با این پیراهن قابل توصیف نیست. دوستت دارم رئال مادرید». رودریگو دیگر ستاره برزیلی که نقش اول بازگشت به یاد ماندنی برابر منچسترسیتی بود  با قراردادن تصویری که در آن بوسه‌ای روی لوگوی باشگاه رئال مادرید زده بود به نوعی به این اتفاق واکنش نشان داد. تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید در پاسخ به سوالی در رابطه با تمدید قرارداد امباپه به خبرنگاران گفت: «در نهایت هرکسی تصمیمی می‌گیرد که برای زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش چه چیزی بهتر است اما به نظر من هیچ چیزی زیباتر از بازی در رئال مادرید نیست».

کارلو آنچلوتی در پاسخ به سوال یک خبرنگار در مورد امباپه پاسخ جالبی داد: «درک می‌کنم که باید کارت را انجام بدهی اما هرگز در مورد بازیکنانی که متعلق به رئال مادرید نیستند، حرف نزده و نخواهم زد».

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها