|

بنزما بیخیال امباپه نمی شود؛ مسئله کوچکیه!

بنزما فصل فوق العاده ای را سپری می کند و علاوه بر قهرمانی و آقای گلی در لالیگا، حالا آقای گل لیگ قهرمانان اروپای 2021/22 هم هست.

لینک کوتاه کپی شد

ستاره فرانسوی مادریدی ها در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول، در خصوص دیدار مرحله نیمه نهایی مقابل منچسترسیتی گفت:

وقتی حساب کار را 1-1 کردیم، هنوز 6 دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود. به هم تیمی هایم نگاه کردم و گفتم که هنوز وقت زیادی داریم. سپس بلافاصله گل دوم را به ثمر رساندیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ بنزما ادامه داد: چگونه می توان لیورپول را شکست داد؟ یک گل بیشتر از آنها به ثمر می رسانید و کار تمام است (می خندد).

نمی دانم چرا وقتی در مورد بهترین ها حرف می زنیم، صحبتی از وینیسیوس نمی شود، به نظرم جزو 5 بازیکن برتر دنیاست. او به تنهایی می تواند برنده بازی را مشخص کند. همیشه با او درون و بیرون زمین صحبت می کنم. به او می گویم که بیشتر تمرکز کند چون معتقدم که می توانند تعیین کننده تر باشد. می تواند حتی بیش از این هم پیشرفت کند. می تواند بیشتر گلزنی کند، و پاس گل های بیشتری بدهد... مطمئنم.

امیدوارم که فاتح لیگ قهرمانان اروپا شویم و جام قهرمانی را به مادرید برگردانیم. زنده باد مادرید!

ام باپه ؟ ما روز شنبه در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهیم کرد. وقتش نیست که در مورد این مسئله کوچک صحبت کنیم. من روی فینال متمرکز هستم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها