|

تن هاخ سرمربی منچستر تکلیف رونالدو را روشن کرد!

تن هاخ در نخستین نشست خبری خود به عنوان سرمربی منچستریونایتد تاکید کرد که در فصل بعد به رونالدو برای پروژه اش نیاز دارد.

لینک کوتاه کپی شد

منچستریونایتد فصل کاملاً کابوس‌واری را پشت سر گذاشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در حالی‌که به نظر می‌رسید این تیم با توجه به خریدهایی که در تابستان گذشته انجام داد در قامت یک مدعی فتح لیگ برتر انگلیس ظاهر شود اما عملکرد پرنوسان شیاطین سرخ از ابتدای فصل باعث شد آنها خیلی زود از کورس قهرمانی جا بمانند. همچنین یونایتد در سایر تورنمنت‌ها نیز عملکرد ناامید کننده‌ای را از خود ارائه داد و حذف شد.

 

برکناری اوله گنار سولسشر در اوایل فصل و روی کار آمدن رالف رانگنیک نیز باعث نشد که روند منچستریونایتد تغییر کند و این تیم نهایتاً در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز ناکام ماند. در نهایت چند هفته پیش بود که مدیران باشگاه منچستر یونایتد با اریک تن‌هاخ به توافق دست یافته و مشخص شد که سرمربی هلندی از فصل آینده روی نیمکت شیاطین سرخ خواهد نشست.

تن‌هاخ از انگیزه‌های زیادی برای موفقیت در منچستریونایتد و بازگرداندن این تیم به جمع مدعیان فوتبال انگلیس برخوردار است. او چند هفته زودتر از پیش بینی‌ها به انگلیس سفر کرد تا کار خود را سریعا در منچستریونایتد آغاز کند و همین مسئله نشان می‌دهد که سرمربی هلندی انگیزه‌های بسیار زیادی دارد.

تن هاخ روز گذشته از نزدیک نظاره گر شکست یونایتد در زمین پالاس بود و از 5 تیر رسما کار خود در این باشگاه را شروع خواهد کرد.

 

تن هاخ امروز در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی شیاطین سرخ شرکت کرد و به سوالات پاسخ داد:« از دیدن شما در اینجا خوشحال و واقعا هیجان زده ام. خوش آمدگویی گرمی از سوی باشگاه بود و بی تاب شروع کارم هستم. از امروز منچستریونایتد خانه من است و می خواهم با این تیم به موفقیت های زیادی برسم.»

تن هاخ در مورد بازگرداندن یونایتد به روزهای اوج پس از 5 سال ناکامی در کسب جام گفت:« احساس می کنم توسط افراد خوب و قابل اطمینانی احاطه شده ام و پس از ملاقات با آنها حس خوبی دارم. ما برای فصل بعد برنامه خاصی داریم و همه چیز بر این اساس است که برنامه ها به ثمر بنشینند.»

نیاز یونایتد به خرید بازیکن:« کمی قبل‌تر گفتم که ما فعلا در مرحله برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل تیم هستیم. دوست دارم با بازیکنان ملاقات کنم و هر چه زودتر کار با انها شروع شود. من پتانسیل خوبی در تیم می بینم. فصل 21-2020 همین تیم در لیگ رتبه دوم را کسب کرد پس ما می توانیم امیدوار باشیم.»

 

 

چه زمانی یونایتد به کورس قهرمانی باز می گردد؟« الان به این موضوع فکر نمی کنم. پروژه جدیدی را شروع خواهیم کرد و نیاز به زمان داریم. ما می خواهیم همه بازی ها را ببریم. بازی به بازی پیش خواهیم رفت و سپس خواهیم دید کجای جدول قرار داریم.»

 

شرایط لیگ برتر:« در مورد یک لیگ فوق العاده سخت و زیبا صحبت می کنیم. مربیان و تیم های بسیار خوبی در لیگ حضور دارند و می دانم که کار دشواری پیش رو داریم. یک چیز مشخص است؛ لیگ برتر بزرگترین در دنیاست و باید با بهترین های دنیا مبارزه کنیم.»

صحبت با رالف رانگنیک، مربی موقت منچستر:« صحبت با او بخشی از آنالیز من از تیم است. خودم با مربیان و بازیکنان تیم حرف می زنم و پس از بررسی و مشاهدات، به یک ارزیابی دقیق خواهم رسید. قطعا با رانگینک مشورت می کنم و خودم را وقف تیم خواهم کرد.»

 

دلیل قبول هدایت منچستریونایتد:« واضح است، منچستریونایتد تاریخی غنی و پرافتخار دارد و من پتانسیل عظیمی در این تیم برای آینده می بینم. به همین دلیل اینجا هستم. فعلا باید با بازیکنان حرف بزنم ولی آنها پس از یک فصل سخت نیاز به استراحت دارند و به همین دلیل این کار را انجام نداده ام. من نگاهم رو به جلو است و بی تاب شروع کار در منچستریونایتد هستم.»

انتخاب دستیاران:« استیو مک لارن و میشل فان در خاخ، کمک های من خواهند بود و هر دو به خوبی راه رسیدن به موفقیت را می دانند. آنها سابقه کسب جام را در دوران حرفه ای دارند و به همین دلیل اینجا هستند. دوست دارم با آنها کار کنم و بخش مهمی از کار را در اختیار خواهند داشت.»

 

وضعیت رونالدو:« البته که بخشی از پروژه من است و در یونایتد خواهد ماند. رونالدو یعنی تضمین گلزنی و باید بماند.»

شکست از پالاس:« بازی را تماشا و آنالیز کردم ولی اینجا در موردش صحبت نخواهم کرد. من در آن بازی مسئولیتی بر عهده ام نبود ولی برای جمع آوری اطلاعات به من کمک کرد.»

کاپیتانی هری مگوایر:« باید تکرار کنم که فصل بعد فصلی متفاوت خواهد بود. معتقدم مگوایر کارش را خوب انجام داد و بازیکن بزرگی است. او با من به کارش در یونایتد ادامه خواهد داد و از نظر من بازیکنی متعهد و مفید برای تیم است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها