|

کریستیانو رونالدو تصمیم نهایی خودش را گرفت!

به نظر می رسد که رونالدو قصد ندارد تابستان پیش رو منچستریونایتد را ترک کند.

لینک کوتاه کپی شد

کریستیانو رونالدو تابستان گذشته با قراردادی دو ساله از یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ 12 سال پس از انتقال تاریخی او به رئال، رونالدو به یونایتد برگشت تا فصلی به یادماندنی را رقم بزند اما هر اندازه او به لحاظ فردی برای تیم خوب کار کرد، شیاطین سرخ موفق به کسب هیچ جامی نشدند تا برای پنجمین سال متوالی دست خالی فصل را تمام کنند. منچستر قطعا فصل بعد در لیگ قهرمانان حضور نخواهد داشت و شاید سهمیه لیگ اروپا را نیز از دست بدهد.

شایعات زیادی در مورد آینده رونالدو به گوش می رسد اما در روزهای اخیر، او دو نشانه از خود بروز داده که می توان از آن به عنوان تصمیم نهایی او برای ماندن تعبیر کرد. 

رونالدو دو روز پیش و خیلی زود به استقبال اریک تن‌هاخ که از فصل بعد سرمربی یونایتد خواهد شد، رفت:« چیزی که من درباره او می‌دانم این است که عملکرد بسیار خوبی در آژاکس داشته و مربی بسیار باتجربه‌ای است. ما باید به او زمان بدهیم، همه چیز باید به شکلی که او می‌خواهد پیش برود.»

رونالدو با اشاره به موفقیت این مربی هلندی در آژاکس گفت:«البته که من امیدوارم او در اینجا هم موفق باشد چون اگر او موفق باشد، کل منچستر هم موفق خواهد بود. من بهترین آرزوها را برای او دارم. ما خوشحال و هیجان‌زده هستیم. ما نه فقط به عنوان بازیکن، بلکه به عنوان هوادار هم بسیار خوشحال هستیم. من بهترین آرزوها را برای او دارم و اجازه دهید باور داشته باشیم که سال آینده جام‌هایی به دست خواهیم آورد.»

همچنین روز گذشته منچستر از پیراهن دوم فصل بعد خود نیز رونمایی کرد، پیراهنی که رونالدو آن را به تن کرده است:

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها