|

رد ادعای پرسپولیسی ها در رابطه با مشکلات مالی!

یکی از مسائلی که به زعم دوستداران پرسپولیس منجر به دور افتادن این تیم از جام و نتایج ضعیف اخیر شد بحث مشکلات مالی بود.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی و دستیارانش همواره درباره این کمبود صحبت کردند و گل‌محمدی صراحتاً اعلام کرد پرسپولیس در جدول دریافتی‌ها با اختلاف قعرنشین جدول لیگ برتر است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ جالب اینکه حمید مطهری در نشست خبری بعد از بازی سپاهان هم به این مسأله اشاره غیرمستقیم داشت و حتی گفته شد یحیی در جلسه دو روز قبل با درویش باز هم درباره مسائل مالی صحبت کرده است.

در شرایطی که بازیکنان با نتایج ضعیف اخیر فعلاً جرأت نمی‌کنند تا حرف پول را پیش بکشند اما دنبال مطالبات خود هستند و بقیه مطالبات‌شان را از کادر فنی پیگیری می‌کنند. بازیکنان پرسپولیس تا اینجای فصل بین ۵۵ تا ۶۰ درصد مبالغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند در حالی که شاید تا الان باید ۹۰ درصد دریافتی داشتند اما مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌گویند هر فصل شرایط همین طور بوده و این چیزی نیست که از نظر بازیکنان عجیب و غریب باشد.

به گفته مسئولان باشگاه پرسپولیس، بازیکنان فصل قبل در همین مقطع هم چیزی حدود ۶۲ درصد دریافتی داشتند و کمتر از ۷ درصد نسبت به این فصل دریافتی داشتند.

در عین حال گفته می‌شود بازیکنان استقلال که قهرمان شده‌اند هم فقط ۱۰ درصد بیشتر از پرسپولیسی‌ها دریافتی داشته‌اند و اینکه عدم پرداخت بموقع مطالبات باعث از دست دادن قهرمانی شده توجیه خوبی نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها