|

فرهاد به دنبال دستیار جدید!

سرمربی استقلال قصد دارد برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر جانشین مناسبی برای یکی از دستیارانش پیدا کند.

لینک کوتاه کپی شد

در فصلی که برای استقلال در حال رسیدن به هفته‌های پایانی است، دو دستیار ایرانی در کادرفنی فرهاد مجیدی حضور داشتند که یکی صالح مصطفوی مربی و بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال بود. گابریله پین دیگر دستیار مجیدی بود که به عنوان تئورسین خارجی فعالیت می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اندیشه معاصر؛ مصطفوی که به گفته خیلی از بازیکنان نقش قابل انکاری در موفقیت‌های استقلال داشته است، از مدت‌ها قبل به دنبال مهاجرت به کشور کانادا بود و به خاطر شرایط حساس استقلال آن را به تعویق انداخته بود. مصطفوی قصد دارد پس از برگزاری سه هفته پایان لیگ برتر تصمیمش را قطعی کند و از ایران برود چون با چند پیشنهاد خارجی خوب هم روبرو شده است.

در همین زمینه، فرهاد مجیدی به دنبال یک گزینه داخلی مناسب برای جانشین مصطفوی است تا بتواند کارهایی که مربی استقلال انجام می‌داد، او نیز انجام دهد. البته سرمربی استقلال هنوز با رفتن مصطفوی مخالف است و از او خواسته فصل دیگر نیز کنار آبی‌پوشان باشد.

مصطفوی که سابقه همکاری با مربیان خارجی از جمله کارلوس کی‌روش را داشته است پیش از شروع فصل جاری با پیشنهاد دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی روبرو شد که مسئولان استقلال با رفتن او مخالفت کردند و او در جمع آبی‌پوشان باقی ماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها