|

افزایش سرویس‌دهی خط 5 مترو برای دیدار فوتبال استقلال و شهر خودرو

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش سرویس‌دهی خط ۵ به تماشاگران بازی استقلال و شهرخودرو، در روز…

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مدیریت ارتباطات امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، احسان حامدمقدم با اشاره به اینکه زمان فعالیت خطوط متروی تهران و حومه تا ساعت ۲۲ است گفت: امروز به دلیل برگزاری مسابقه فوتبال در ورزشگاه آزادی دو قطار فوق‌العاده اعزام خواهد شد.

وی افزود: آخرین قطار خط ۵ از مبدأ ایستگاه گلشهر در ساعت ۲۲:۵۰ به ایستگاه ورزشگاه آزادی می‌رسد که مقرر شده است تا با نظارت مسئول ایستگاه ورزشگاه آزادی و با هماهنگی مرکز کنترل ترافیک، در صورت نیاز چند دقیقه بیشتر در این ایستگاه توقف داشته باشد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: به‌منظور رفاه حال تماشاگران مسابقه فوتبال استقلال و شهر خودرو  و تسهیل در رفت آمد آنها دو قطار فوق‌العاده در ساعت ۲۳:۱۵ از مبدأ ایستگاه ورزشگاه آزادی به مقاصد گلشهر و تهران (صادقیه) در نظر گرفته شده است.

لازم به توضیح است که زمان پایان فعالیت خطوط درون‌شهری متروی تهران و حومه ساعت ۲۲ است و تماشاگران پس از رسیدن به ایستگاه صادقیه باید از سایر وسایل حمل‌ونقل عمومی برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی