|

آخرین خبر از تمدید قرارداد سرلک و ترابی

باشگاه پرسپولیس برای ادامه همکاری با دو ستاره ملی‌پوش تیم مشتاق است و در منتظر پاسخ نهایی آنها برای پیشرفت مذاکرات است.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که به 5 هفته پایانی لیگ بیست و یکم نزدیک می‌شویم، مهدی ترابی و میلاد سرلک به روزهای پایانی قرارداد خود با پرسپولیس نزدیک‌تر می‌شوند و بحث درباره سرنوشت آنها در فصل بعد افزایش یافته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از منیبان؛ یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان پایتخت چندی پیش در گفتگویی که داشت به صورت صریح اعلام کرد که از باشگاه خواسته تا مذاکرات با بازیکنان ملی‌پوش را استارت زده و تا عقد قرارداد دنبال کنند. مهدی ترابی و میلاد سرلک دو بازیکن ملی‌پوشی هستند که به روزهای پایانی قرارداد خود نزدیک شده‌اند و از این رو طی چند وقت اخیر مذاکراتی با مدیران باشگاه و خصوصا رضا درویش به عنوان مدیرعامل سرخپوشان پشت سر گذاشته‌اند.

محمد محمدی معاون جدید باشگاه پرسپولیس اما در مصاحبه خود گفته است  این مذاکرات به سمت پیشرفت و تمدید قرارداد در حال پیش‌روی است و از جام جهانی به عنوان یک موهبت برای ادامه همکاری با این دو بازیکن خبر می‌دهد: امسال سال جام جهانی است و بازیکنان علاقه دارند که در تیم بمانند. ما علاقمند هستیم که این بازیکنان باکیفیت در پرسپولیس بمانند، اینجا خانه آنهاست به ‌آنها گفتم اگر می‌خواهند در ایران بمانند فقط برای پرسپولیس به میدان خواهند رفت. همچنین محمدی مدعی است که با توجه به انجام دیدارهای جام جهانی در نیم فصل آینده، بازیکنان به دنبال بهترین تصمیم و جایگاه فیکس هستند و نمی‌خواهند با ریسک در این خصوص، تجربه حضور در جام جهانی را از دست بدهند. باید منتظر ماند دید در نهایت آیا با توجه به ادعای معاون باشگاه پرسپولیس، آنها قادر به همکاری مجدد با سرلک و ترابی خواهند بود یا سرنوشت دیگری در انتظارشان است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها