|

هزینه عمل جراحی آل کثیر با دستور گل محمدی پرداخت می شود!

جراحی عیسی آل کثیر همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که گفته شد عیسی آل کثیر تصمیم به جراحی گرفته و برای جراحی راهی کشور قطر خواهد شد اما همچنان وضعیت جراحی او مشخص نیست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ پس از تشخیص پزشکان مبنی بر پارگی رباط صلیبی، قرار شد عیسی آل کثیر زیر نظر یکی ازجراحان معروف کشور جراحی کند اما این بازیکن با روی آوردن به تمرینات بدنسازی به تقویت عضلات زانوی خود پرداخت و تصورش بر این بود با توجه به رفع تورم زانویش می تواند بازی کند اما این موضوع با مخالفت کادر پزشکی سرخپوشان روبرو شد؛ به شکلی که یحیی گل محمدی از تاخیر در انجام این عمل جراحی دلخور شد و به این بازیکن اعلام کرد تا زمانی که جراحی نکند به او بازی نمی دهد. آن هم در شرایطی که این مهاجم اعتقاد داشت برخی دوستان او تجربه خوبی از جراحی زیر نظر پزشک معرفی شده ندارند.

به هر حال عیسی آل کثیر تصمیم به عمل جراحی در کشور قطر گرفت و به همین دلیل اخبار جراحی او در کشور قطر و کمپ اسپایر در رسانه ها منتشر شد اما آل کثیر همچنان راهی قطر نشده و گویا برای جراحی مشکلاتی وجود دارد.

پیگیری ها نشان می دهد مقدمات جراحی این مهاجم در قطر فراهم شده اما بزرگترین مانع برای آل کثیر به هزینه سنگین این عمل در کشور قطر مربوط می شود که هزینه ای حدود 400 میلیون تومان روی دستش می گذارد. گویا آل کثیر از باشگاه درخواست کرده این مبلغ را در اختیار او قرار دهد و باشگاه هم قرار است طی روزهای آینده، نظر نهایی خود را درباره درخواست آل کثیر برای دریافت این مبلغ اعلام کند تا مهاجم گلزن پرسپولیس از بلاتکلیفی خارج شود.

فراموش نکنیم پاسخ مثبت باشگاه پرسپولیس به نظر نهایی یحیی گل محمدی به تمدید قرارداد با آل کثیر برمی گردد. به هرحال قرارداد آل کثیر در پایان فصل تمام می شود و اگر یحیی بخواهد با او تمدید کند، باشگاه این مبلغ را در اختیار وی قرار می دهد تا جراحی کرده و خودش را برای فصل بعد آماده کند اما اگر یحیی نیازی به این بازیکن نداشته باشد، طبیعی است باشگاه این مبلغ را پرداخت نخواهد کرد.

گفتنی است اگر عیسی آل کثیر همان 4 ماه قبل تصمیم به عمل جراحی می گرفت، باشگاه میلغ جراحی اش را پرداخت می کرد و از امروز هم می توانست تمرینات اختصاصی اش را آغاز کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها