|

دلیل غیبت آل کثیر در تمرینات پرسپولیس

شایعاتی درباره ممانعت یحیی از حضور عیسی آل‌کثیر در تمرینات این تیم طی ساعات اخیر منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

زیر تیغ جراحی رفتن عیسی آل‌کثیر پروسه‌ای عجیب و طولانی را طی کرد. عیسی در هفته چهاردهم مقابل شهرخودرو کنترلش را از دست داد و پس از زمین خوردن قادر به ایستادن نبود و با برانکارد بیرون رفت. با این حال تا الان که هفته بیست و پنجم لیگ برتر در پیش است وضعیت عیسی هیچ تفاوتی نکرده است!

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ آل‌کثیر تنها چند هفته پس از مصدومیت در مشهد، در زمین فوتبال آفتابی شد و هواداران پرسپولیس را شوکه و متعجب کرد. او تا همین چند وقت پیش هم در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا می‌کرد و در عکس‌ها دیده می‌شد. این حضور سبب شده بود خبرنگاران در چند مقطع مختلف در خصوص وضعیت عیسی از سرمربی تیم در کنفرانس‌های خبری سوال کنند که هربار با جواب‌هایی تقریبا مشابه و مبهم که وضعیت عیسی را به‌طور دقیق مشخص نمی‌کرد؛ مواجه می‌شدند.

شایعات در مورد عیسی حتی قبل از دربی هم بالا گرفته بود و از حضور او در لیست پرسپولیس صحبت می‌شد که این اتفاق نیفتاد. این‌طور که پیداست یحیی گل‌محمدی علی‌رغم اصرار عیسی به بازگشت بدون عمل جراحی و مشکل در خط حمله‌ تیمش، روی سلامتی این مهاجم جنوبی ریسک نکرده و بازگشت او را تنها در صورت انجام عمل جراحی و تایید پزشکان مورد پذیرش قرار داده است.

در روزهای اخیر صحبت‌هایی از دعوت آل‌کثیر به کمیته انضباطی باشگاه و همچنین ممانعت گل‌محمدی از حضور او در تمرینات مطرح می‌شد که این شایعات صحت ندارد و غیبت او به دلیل انجام کارهای عمل جراحی‌اش است.

عیسی هجدهم دی‌ماه ۱۴۰۰ مصدوم شد و تقریبا سه ماه و نیم طول کشید تا راضی به عمل جراحی شود. این درحالی است که در همان روزهای ابتدایی مصدومیت، میزان دوری عیسی 6 ماه تخمین زده می‌شد. این مهاجم نیمی از مدت دو ساله قراردادش را با محرومیت و مصدومیت دور از لیست قرمزها بوده و باید دید با پایان قراردادش و وضعیت مصدومیت او، کادر فنی چه تصمیمی در موردش خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی