|

لجبازی مهاجم پرسپولیس همه را دچار مشکل کرد!

اصرار مهاجم پرسپولیس بر عدم جراحی زانو باعث شد تا هم خودش و هم تیمش فصل سختی را پشت سر بگذارند.

لینک کوتاه کپی شد

عیسی آل‌کثیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس بعد از حدود نزدیک به چهار ماه راضی شده تا زانوی مصدوم خود را به تیغ جراحان بسپارد تا بتواند پارگی رباط صلیبی خود را مداوا کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ آل‌کثیر در جریان دیدار پرسپولیس و شهرخودرو که در دی‌ماه سال گذشته برگزار شد از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید اما با وجود تأیید چند پزشک متخصص او زیر بار جراحی و مداوا نرفت تا هم خودش و هم اینکه پرسپولیس را در وضعیت نامشخصی قرار دهد. 

آل‌کثیر اگر در همان دی‌ماه جراحی کرده بود حدود سه ماه دیگر آماده حضور در تمرینات می‌شد اما زیر بار رفتن جراحی زیر نظر پزشکان متخصص نرفت بلکه در تمرینات هم حاضر می‌شد و از کادر فنی خواسته بود تا او را به بازی بفرستند! کادر فنی پرسپولیس البته زیر بار این درخواست نرفت تا سرخ‌پوشان که در برخی از بازی‌ها با مشکل گلزنی هم روبرو بودند نتوانند از این مهاجم خوزستانی استفاده کنند.

بلاتکلیفی حدوداً ۱۰۰ روزه آل‌کثیر برای پرسپولیس بی‌دردسر نبود چرا که او حاضر نشد در نیم‌فصل دوم به دلیل همین مصدومیت از لیست تیم بیرون بیاید تا به جای او یک بازیکن دیگر جذب شود. این تصمیم عجیب مهاجم پرسپولیس کار را به جایی رساند که سرخ‌پوشان که دچار ضعف گلزنی و فقر مهاجم بودند با مشکل مواجه شوند به طوری که نه او توانسته به تیمش کمک کند و نه اینکه فرصتی را برای باشگاهش فراهم کرد تا آنها بتوانند یک بازیکن دیگر را جایگزین او کنند.

از طرف دیگر شنیده می‌شود آل‌کثیر ارتباط خوبی با کادر پزشکی پرسپولیس ندارد و حتی به گواه برخی از بازیکنان این تیم تعامل کمی بین کادر پزشکی و این مهاجم وجود دارد. با این همه آل‌کثیر قطعاً تا پایان فصل نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند و با شرایط موجود وضعیت او برای فصل آینده هم با اما و اگر روبرو خواهد شد. در طرف دیگر صحبت‌های ضدونقیضی در مورد آینده این بازیکن در پرسپولیس به گوش می‌رسد که شاید چندان بی‌ربط نباشد. همین چند شب پیش بود که عیسی آل‌کثیر با انتشار یک استوری معنادار که برخی منظور آن را متوجه مربیان پرسپولیس می‌دانند به این مسائل واکنش نشان داده بود. 

حالا خبر می رسد که آل کثیر راضی به جراحی شده و این در شرایطی است که پرسپولیس ۶ بازی دیگر تا پایان لیگ دارد و عملا این اتفاق نوش دارویی پس از مرگ سهراب برای سرخ پوشان محسوب می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها