|

شش هفته سرنوشت ساز پیش روی نیمکت نشین پرسپولیس!

حامد پاکدل تمام تلاش خود را در تمرینات به کار گرفته تا برای بازی با پیکان در زمین حاضر باشد

لینک کوتاه کپی شد

حامد پاکدل می خواهد در بازی با پیکان از همان ابتدا در ترکیب ثابت به میدان برود چرا که معتقد است اگر یک بازی به او فرصت داده شود، بار دیگر روند گلزنی هایش را ادامه خواهد داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ تا زمانی که عیسی آل کثیر مشکل مصدوم نبود، حامد پاکدل و مهدی عبدی زیر سایه او بودند. اگرچه پاکدل در همان بازی اول پرسپولیس در لیگ 21 مقابل فولاد طی چند دقیقه حضور در زمین برای تیمش گلزنی کرد اما باز هم به نیمکت پیچ و مهره شد تا به همراه مهدی عبدی شاهد بازی های پیاپی آل کثیر و و دیگر بازیکن ها در پست مهاجم باشد.

مهدی عبدی اگرچه بیشتر از پاکدل به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و بیشتر هم گل زد اما همچون پاکدل مهاجم اصلی نبود. 

پس از مصدومیت عیسی آل کثیر، این فرصت به این دو رسید تا خودی نشان دهند. جالب این که هم عبدی گل زد و هم پاکدل فوق العاده نشان داد. طعنه آمیز این که در نقل و انتقالات نیم فصل حتی نام پاکدل به عنوان بازیکنی که در لیست مازاد یحیی قرار گرفته مطرح شد اما توفیق نداشتن باشگاه و یحیی در جذب مهاجمان گلزن باعث شد پاکدل در پرسپولیس ماندگار شود و جالب این که با شروع نیم فصل دوم، این مهاجم سه هفته متوالی به نساجی، آلومینیوم و گل‌گهر گل زد و به امید اول پرسپولیسی ها برای گلزنی تبدیل شود اما حادثه تلخ تمرین و مصدومیت از ناحیه سر باعث شد دو بازی را از دست بدهد و در ادامه حضور تمیروف و ترجیح دادن این مهاجم ازبک در هر شرایطی به او و عبدی باعث شد وضعیت هر دو مهاجم دگرگون شود. 

هم عبدی و هم پاکدل در بازی‌های اخیر به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شدند اما هرکدام آن قدر ناآماده بودند که حتی نتوانستند مثل سابق تعویض طلایی یحیی باشند. اگرچه در تمام 5 بازی اخیر تمیروف در دقایق زیادی بازی کرد و برای تغییر نتیجه بازی زمان زیادی به عبدی و به ویژه پاکدل فرصت بازی داده نشد اما نوع بازی آن ها نشان می داد از نظر فنی و بدنی آماده نیستند و از نظر روحی نیز به شدت تحت فشار هستند و به این یقین رسیده اند با اولین اشتباه و موقعیتی که از دست بدهند، باز به نیمکت برمی گردند.

با پایان یافتن کار پرسپولیس در جام حذفی و فاصله زمانی که تا بازی با پیکان باقی مانده هم پاکدل و هم عبدی این فرصت را دارند تا بار دیگر خودی نشان بدهند و از نظر بدنی و ذهنی خودشان را آماده کنند تا شاید یحیی گل محمدی هم راضی شود برای چند و حتی یک بازی به تمیروف استراحت دهد و به پاکدل و عبدی اطمینان کند.

پاکدل شخصا اعتقاد دارد در صورتی که مقابل پیکان بازی کند می تواند باز هم نظرها را به خود جلب کند و به همین دلیل در تمرینات چند روز اخیر با انگیزه های زیادی حضور پیدا کرده است.

این مهاجم حالا 6 هفته حساس را پیش رو دارد و احتمالا بازی‌های پایانی لیگ روی آینده او تاثیر فراوانی خواهد گذاشت. پاکدل در این فصل چهار گل به ثمر رسانده و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در 6 هفته سرنوشت ساز پایانی، عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

حالا باید دید پاکدل با توجه به گل نزدن های تمیروف برای حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس، از سوی یحیی گل محمدی مجوز خواهد گرفت یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی