|

پیشکسوت استقلال: فدراسیون فوتبال را به باشگاه پرسپولیس تبدیل کرده‌اند!

پیشکسوت استقلال: چون در امور باشگاه های لیگ برتر زور آقایان به مدیرعاملان باشگاه‌ها نمی‌رسد در فدراسیون همه تیم‌های ملی را به پرسپولیسی‌ها …

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز»- محمد نوری، بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره انتصاب‌های اخیر در تیم‌های ملی رده پایه و بزرگسالان در فدراسیون فوتبال، همچنین حواشی مربوط به بازی‌های یک چهارم نهایی جام حذفی اظهاراتی را مطرح کرد.

از اوضاع استقلال پس از شروع تمرینات خبر دارید؟

خوشبختانه بچه‌های تیم تمرین را شروع کرده‌اند و اگر دشمنان کمین کرده اجازه بدهند و چوب لای چرخ تیم نگذارند تیم با قدرت دوباره به لیگ برمی‌گردد.

کدام دشمنان را می‌گویید؟

همان‌هایی که در جام حذفی و در بازی یک چهارم استقلال را نابود کردند، گل سالمش را مردود اعلام کردند و در نهایت باعث حذف تیم محبوب میلیون‌ها استقلالی شدند چون شمشیرشان را برای استقلال از رو بسته اند. ولی این آقایان باید بدانند که خداوند جای حق نشسته و به زودی چوب این ظلم و ستمگری شان در حق استقلال را می‌خورند. البته این دشمنی‌ها فقط به تیم استقلال محدود نمی‌شود.

منظورتان را واضح تر بیان می‌کنید؟

متاسفانه فدراسیون فوتبال برای انتخاب مربیان رده ملی، استقلالی‌ها را کنار گذاشته و به شکل واضح هرچه پرسپولیسی بوده را در تیم‌های ملی منصوب کرده‌اند. البته اینها هم دلیل دارد.

چه دلیلی؟

شما یک نگاه به تیم‌های لیگ برتری بیندازید متوجه می‌شوید که مربیان ۸۰ درصد تیمها استقلالی هستند. آخرین مربی استقلالی هم که با مدرک B آسیا سرمربی پرسپولیس با مدرک پرولایسنسA آسیا را از جام حذفی حذف کرد، مهدی رحمتی بود. این همه مربی نشان‌دهنده تولید بالای باشگاه استقلال است اما چون آقایان زورشان به باشگاه‌ها و مدیرعاملان آنها نمی‌رسد در فدراسیون تلافی می‌کنند. به هر حال مدیرعامل باشگاه که پولش را از سرراه پیدا نکرده دور بریزد، او می‌خواهد یکی مثل علیمنصور را بیاورد که نتیجه بگیرد. برای همین فدراسیون برای اینکه دست مربیان بیکار پرسپولیسی را بند کند تلافی کرده و همانطور که می‌بینید از تیم‌ملی بزرگسالان تا رده‌های پایین هرچه پرسپولیسی بوده را به فدراسیون بردند. رسما فدارسیون را به باشگاه پرسپولیس تبدیل کرده اند.

فدراسیون فوتبال را به باشگاه پرسپولیس تبدیل کرده اند/ مربیگری لیاقت می‎خواهد که استقلالی ها دارند/  شمشیرشان را برای استقلال از رو بسته اند

فکر می‌کنید مشکل اصلی از کجا نشأت می‌گیرد؟

این که دیگر تقصیر استقلالی‌ها نیست. استقلالی‌ها استعداد مربیگری شان بیشتر است و وقتی از فوتبال کنار می‌روند امسال مهدی رحمتی، فرهاد مجیدی، علیرضا منصوریان و بقیه را رو می‌کنند. یادمان نرفته تیم پرسپولیس چطور به تیم منصوریان در آبادان باخت. اینها همه برای مربیان پرسپولیسی بیرون مانده سنگین تمام می‌شود و از طریق دوستان و رفقا به مسئولان فدراسیون می‌گویند که هوای آنها را داشته باشند. مربیگری، لیاقت میخواهد که شکر خدا استقلالی‌ها آن را به اندازه کافی دارند. مربی که با پارتی بازی مربی شود خیلی زود هم از کار برکنار خواهد شد. فقط سرنوشت و آینده تیم فوتبال پایه کشورمان از بین می‌رود.

درباره شرایط این روزهای استقلال چه صحبتی دارید؟

با اخباری که از اردوی تیم استقلال می‌شنویم امیدوار می‌شویم که تیم با قدرت تمریناتش را ادامه بدهد تا در دیدار با سپاهان با همه توان به میدان برگردد. ما حتم داریم استقلال ۶ بازی باقی مانده را با اقتدار پشت سر می‌گذارد و قهرمان می‌شود. هرچند که باعث تاسف بار است عده ای شب و روز، خواب و خوراک را به خودشان حرام کرده اند که فقط به استقلال حمله کنند تا همانطور که در جام حذفی نابودش کردند در لیگ هم مانع از قهرمانی ازش شوند، اما زهی خیال باطل!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی