|

ظلم 28 میلیادری به نام رادوشوویچ!

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس: اهدای مبلغ ۹۵۰ هزار دلار به رادوشوویچ ظلم به باشگاه و هواداران محسوب می‌شود و ما به این حکم اعتراض می‌کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره محکومیت سرخپوشان در پرونده رادوشوویچ گفت:  پرداخت مبلغ  ۹۵۰ هزار دلار  به رادوشوویچ ظلم به باشگاه پرسپولیس و هواداران است. این دروازه بان ادعا پوچ و اظهارات  ضد و نقیصی  مطرح کرده  و موضوع دریافت پول از صادق محرمی را منکر شده است. اگر لازم باشد برای شکایت در دادگاه عالی ورزش (CAS) یک وکیل خارجی می‌گیریم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرنگاران جوان؛ باشگاه پرسپولیس در پرونده رادوشوویچ  به مبلغ  ۸۶۶ هزار یورو معادل ۹۵۰ هزار دلار محکوم شد و طبق  اعلام  فیفا هر سال تاخیر در پرداخت پول شامل ۵ درصد جریمه دیرکرد خواهد شد.  علاوه بر این، هزینه دادرسی هم برعهده باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: مشکلاتی همانند بستن پنجره نقل و انتقالاتی وجود دارد. شرایط ما به صورتی نیست که بتوانیم  مبلغ ۹۵۰ هزار دلار را پرداخت کنیم.   البته ما از حداکثر ظرفیت قانونی استفاده می‌کنیم و به حکم صادر شده اعتراض  می‌کنیم.   همچنین هزینه دادرسی به مبلغ  ۵ هزار فرانک سوئیس را باید بدهیم.  

 باشگاه پرسپولیس باید  مبلغ ۹۵۰ هزار دلار را  تا ۴۵ روز آینده به این دروازه بان پرداخت کند و در صورت پرداخت نکردن این مبلغ با جریمه بیشتری از سوی فیفا مواجه می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی