|

جدال بارسلونا-فرانکفورت در لیگ اروپا + برنامه کامل مسابقات

امشب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا و کنفرانس اروپا با انجام هشت دیدار پیگیری می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

امشب در چارچوب مسابقات یک چهارم نهایی لیگ اروپا چهار دیدار برگزار می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرنگاران جوان؛ در مهمترین این مسابقات تیم‌های فوتبال لایپزیگ - آتالانتا و آینتراخت فرانکفورت - بارسلونا به دیدار یکدیگر می‌روند.

لایپزیگ - آتالانتا / ۲۱:۱۵

لایپزیگ در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف اسپارتاک مسکو می‌رفت، اما یوفا این تیم روسی را به دلیل جنگ روسیه و اوکراین از مسابقات کنار گذاشت تا لایپزیگ بدون دردسر راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

امیل فورسبرگ، کریستوفر انکونکو و آندره آ سیلوا از تاثیرگذارترین بازیکنان لایپزیگ در مقابل آتالنتا به شمار می‌روند.

آمادو آیدارا، یوسف پولسن ۲ بازیکن مصدوم لایپزیگی‌ها در دیدار مقابل آتالانتا خواهند بود.

لایپزیگ در آخرین بازی خود در بوندسلیگا دورتموند را با نتیجه ۴ بر یک مغلوب کرده است . لایپزیگ هم اکنون با ۴۸ امتیاز در جایگاه چهارم جدول بوندسلیگا قرار دارد.

آتالانتا در مرحله یک هشتم نهایی در مجموع دیدار‌های رفت و برگشت با نتیجه چهار بر ۲ بایرلورکوزن را شکست داد و به مرحله بعدی صعود کرد.

داویده زاپاکوستا، یواکیهم مایهل، روسلان مالینووسکی و متئو پسینا بازیکنان تاثیرگذار آتالانتا در این دیدار خواهند بود.

برایان کابزاس، یوسیپ ایلیچیچ، مریه دمیرال و رافائل تولوی چهار بازیکن آتالانتا به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیمشان را در این بازی همراهی کنند.

آینتراخت فرانکفورت - بارسلونا / ۲۳:۳۰

آینتراخت فرانکفورت در حالی امشب میزبان بارسلونا خواهد بود که در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت، ۳ بر ۲ رئال بتیس را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

فرانکفورت در آخرین دیدارش در بوندسلیگا مقابل گروترفورث به تساوی بدون گل رسید. این تیم با ۳۹ امتیاز در جایگاه نهم بوندسلیگا قرار دارد.

دنی داکوستا، اریک دورم فیلیپ کوستیچ برترین بازیکنان حال حاضر آینتراخت فرانکفورت به شمار می‌روند.

در سوی مقابل مقابل بارسلونا این فصل نتوانست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و به عنوان تیم سوم گروه راهی لیگ اروپا شد. بارسلونایی‌ها در مرحله یک هشتم نهایی در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۲ بر یک گالاتسرای را شکست دادند و راهی مرحله یک چهارم شدند.

بارسلونا در آخرین دیدارش در لالیگا با یک گل سویا را شکست داد. شاگردان ژاوی هم اکنون با ۵۷ امتیاز در جایگاه دوم لالیگا قرار دارند.

فراس تورس، پیر امریک اوبامیانگ، آدام ترائوره از تاثیرگذارترین بازیکنان بارسلونا در این دیدار به شمار می‌روند.

لوک دی یونگ، نیکلاس گونزالس و ساموئل اومتیتی به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیمشان را در این دیدار همراهی کنند.

امشب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی کنفرانس اروپا نیز برگزار می‌شود.

لستر سیتی - آیندهوون / ۲۳:۳۰

لستر در مرحله یک هشتم نهایی و در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۳ بر ۲ از سد رن گذشت و راهی این مرحله شد.

لستری‌ها در آخرین دیدار خود در لیگ برتر جزیره مقابل منچستر یونایتد به تساوی یک بر یک رسیدند و هم اکنون با ۳۷ امتیاز در جایگاه دهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

لستر در دیدار مقابل آیندهوون جیمی واردی و ویلفرد اندیدی ۲ بازیکن تاثیر گذار خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و این موضوع تا حدودی قدرت خط حمله لستر را در دیدار با آیندهوون کاهش خواهد داد.

آیندهوون برای راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی در بازی رفت و در ورزشگاه خانگی خود مقابل کپنهاگن به تساوی چهار بر چهار رسید، اما آن‌ها در بازی برگشت و در خانه کپنهاگن با این تیم را مغلوب کردند تا در مجموع ۲ دیدار با نتیجه هشت بر چهار راهی این مرحله شوند.

شاگردان اشمیت در آخرین دیدار خود در اردیوسیه (لیگ برتر فوتبال هلند) مقابل توئنته به تساوی ۳ بر ۳ رسیدند و هم اکنون با ۶۵ امتیاز در جایگاه دوم لیگ قرار دارند.

سایر دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا:

فاینورد - اسلاویا پراگ / ۲۱:۱۵

براگا - گلاسکو رنجرز / ۲۳:۳۰

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها