|

پیش بازی بارسلونا-ناپولی؛ کار سخت بلوگرانا در ناپل!

از میان دو تیم بزرگ ناپولی و بارسلونا یکی امشب از دور رقابت‌ های لیگ اروپا کنار خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه دیگو مارادونای بندر ناپل، تیم‌های ناپولی و بارسلونا در دیدار برگشت مرحله پلی‌آف لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ 3 تساوی ۱-۱ در ۳ بازی اخیر برای ناپولی به‌دست آمده، ولی پارتنوپی تا حدودی به روزهای خوب برگشته. تیم لوچانو اسپالتی شانس داشت این هفته دوباره صدرنشین سری A هم بشود، ولی توفق مقابل کالیاری بدموقع رقم خورد. با این حال کسب تساوی در نوکمپ باعث شده که ناپولی در آستانه یک اتفاق بزرگ قرار بگیرد. شانس خوبی برای حذف بارسلونا و صعود به مرحله بعد لیگ اروپا دارند. اما فراموش نکنید ناپولی در ورزشگاه دیگو مارادونا این فصل چندان نتایج مطلوبی نگرفته. ۳ باخت در سری A داشته‌اند و در لیگ اروپا هم به تیمی مثل اسپارتاک‌مسکو باختند. با این حال روی کاغذ شرایط‌شان از رقیب بهتر است.

بارسلونا؛ تنها امید

در روزهایی که امید به اردوی بارسلونا برگشته، ژاوی دوست ندارد با حذف از لیگ اروپا هواداران را باز هم ناامید کند. بارسلونا با جذب ستاره‌هایی در خط حمله وضعیت خوبی پیدا کرده و دست ژاوی هم پر شده. در لالیگا می‌توانند امیدوار باشند که از رده چهارم بالاتر برود و در ۳ هفته اخیر ۴ گل به تیم‌های بزرگی مثل اتلتیکومادرید و والنسیا زده‌اند. با این حال نمایش خوب و خلق موقعیت‌های پرشمار گلزنی در نوکمپ مقابل ناپولی هم چاره‌ساز نبود و تساوی کمی کارشان را سخت کرده. حالا در زمین حریف برای این که کارشان گره نخورد باید به فکر زود گل زدن باشند. این تنها امید بارسا برای کسب جام خواهد بود.

آخرین بازی

دیدار رفت مرحله پلی‌آف لیگ اروپا با نتیجه ۱-۱ تمام شد. زیلینسکی برای ناپولی و تورس برای بارسلونا گل زدند.

آمار بازی

۳) در ۳ دیدار قبلی بین ناپولی و بارسلونا، پارتنوپی هیچ بردی نداشته، ۲ بازی مساوی شده و بلوگرانا یک بازی را برده.

۲۱) در ۲۱ دیدار قبلی مقابل تیم‌های اسپانیایی، ناپولی ۶ برد داشته، ۷ بازی مساوی شده و در ۸ بازی شکست خورده‌اند.

۶۹) بارسلونا در ۶۹ بازی قبلی مقابل تیم‌های ایتالیایی ۳۳ برد کسب کرده، در ۲۰ بازی به تساوی رسیده و ۱۶ مرتبه هم باخته است.

۰) بارسلونا در پی اولین جام در لیگ اروپا است. این تیم به جز لیگ اروپا جام‌های دیگر اروپایی (لیگ قهرمانان، جام‌درجام و سوپرجام) را کسب کرده است.

۱) ناپولی سابقه یک قهرمانی در جام یوفا را دارد. سال ۱۹۸۹ با کاپیتانی دیگو مارادونا و با شکست اشتوتگارت در فینال به جام رسیدند.

مصدومان و محرومان

متئو پولیتانو، ایروینگ لوسانو، استانیسلاو لوبوتکا و اکسل توانزبه به این دیدار نخواهند رسید و در ترکیب ناپولی حضور نخواهند داشت. مصدومان بارسلونا هم ساموئل اومتیتی، آنسو فاتی، سرژی روبرتو، بالده و اریک گارسیا هستند. کلمان لانگله و ممفیس دپای هم آسیب‌دیده‌اند ولی شاید بتوانند در ترکیب بارسا قرار بگیرند. دنی آلوس هم که از لیست تیم ژاوی کنار مانده.

ترکیب احتمالی دو تیم

ناپولی: مِرِت، زانولی، رحمانی، کولیبالی، روی، دِمه، روئیس، الماس، زیلینسکی، اینسینیه و اوسیمن

بارسلونا: تراشتگن، دِست، آرائوخو، پیکه، آلبا، پدری، فرنکی دی‌یونگ، نیکو، دمبله، تورس و اوبامیانگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها