|

بارسلونا تا ساعاتی دیگر ستاره اش را اخراج می کند!

بارسلونا می خواهد قرارداد عثمان دمبله را فسخ و او را اخراج کند.

لینک کوتاه کپی شد

گرچه دیروز به نظر می رسید جدایی عثمان دمبله از بارسلونا قطعی باشد، اما این بازیکن در نهایت تصمیم به ماندن در نوکمپ گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ عثمان دمبله در ساعات پایانی بازار نقل و انتقالات چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری مانند چلسی و تاتنهام داشت، اما از بررسی این پیشنهادات صرف نظر کرده و تصمیم گرفت تا پایان فصل و قرارداد خود در بارسلونا باقی بماند.

مدیران باشگاه به شدت از رفتارهای اخیر عثمان دمبله عصبانی شده و به زودی جلسه ای در مورد آینده او تشکیل خواهند داد. نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد این عصبانیت ممکن است به تصمیمات عجیبی منجر شده و حکم اخراج عثمان دمبله از بارسلونا در 24 ساعت آتی صادر شود. به نظر می رسد باشگاه بارسلونا دیگر تحمل رفتارهای عثمان دمبله را نداشته و قصد دارد با فسخ قرارداد این بازیکن در همین ساعات آتی، به این همکاری پرفراز و نشیب پایان دهد تا دیگر کسی شاهد حضور این بازیکن در رخنکن نباشد.

در واقعا ناراحتی از رفتار این بازیکن تنها مربوط به روز آخر پنجره زمستانی نیست. بارسلونا در یکی دو هفته اخیر به شدت برای فروش دمبله به بالاترین قیمت در ماه ژانویه تلاش کرد، اما او تمایلی به انجام این کار نشان نداده و مدیران باشگاه را عصبانی و کلافه کرد.

در واقع 11 روز قبل از بسته شدن پنجره ژانویه، باشگاه متوجه شد که عثمان دمبله نمی‌خواهد قراردادش را تمدید کند و به پروژه آینده بارسا متعهد نیست. پس مدیران بارسلونا به دمبله و مدیر برنامه اش اطلاع دادند که باید باشگاه را ترک کند و باید قبل از 31 ژانویه به دنبال انتقال به تیمی جدید باشد.

از آن روز، دمبله دو بازی یکی در جام حذفی مقابل بیلبائو و دیگری در لیگ برابر آلاوز را از دست داد تا کلسکسیون غیبت های این بازیکن در ترکیب بارسلونا تکمیل شود. این تیم در پنج فصل گذشته در مجموع 253 بازی انجام داده و در 124 مسابقه و در واقع تقریبا در نیمی از آنها (49%)، ستاره فرانسوی به دلایلی چون مصدومیت یا محرومیت غایب بوده است.

در واقع دمبله تنها در 129 دیدار و طور متوسط ​​25 بازی در هر فصل در زمین حضور پیدا کرده که اصلا با توجه به این سرمایه گذاری سنگین، رقم زیادی نیست. در نوامبر گذشته، ستاره فرانسوی دوازدهمین مصدومیت خود از انتقال به بارسلونا را تجربه کرد که این روند در حقیقت 690 روز غیبت برای او به همراه داشته است.

لحظات چندان درخشانی از عثمان دمبله در ذهن هواداران بارسلونا نیست و شاید یکی از پررنگ ترین خاطرات، موقعیت از دست رفته توسط عثمان دمبله در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر لیورپول باشد. فرصتی که اگر تبدیل به گل می شد، بارسلونا 0-4 لیورپول را مغلوب کرده و احتمالا به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا می کرد. اما این دوران نه چندان خوب و مملو از خاطرات تلخ در حال پایان بوده و بعید است دیگر عثمان دمبله را در لباس بارسلونا در زمین ببینیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها