|

حمایت بی سابقه دروازه بان استقلالی از حامد لک!

گلر سابق استقلال: فکر می‌کنم در زمین بازی از زمانی‌که داور وارد می‌شود و بعئ خارج می‌شود، بازی آغاز شده و به پایان می‌رسد و برنده آنجا…

لینک کوتاه کپی شد

پرویز برومند دروازه‌بان سابق استقلال در پاسخ به سوالی درباره‌ دربی پایتخت توضیح داد: من فکر می‌کنم بعد از مدت‌ها ۴-۵ هفته خیلی خوب را در لیگ دیدیم، خیلی دیر تیم‌های لیگ سر پا شدند، چون در این چند هفته داریم بازی‌های خیلی خوبی می‌بینیم، به خصوص از استقلال من بازی‌های خیلی خوبی می‌بینم؛ استقلال خودش را خوب نشان می‌دهد و بچه‌هایش هماهنگ‌تر نسبت به گذشته شده‌اند و نتایج فوق‌العاده‌ای هم می‌گیرند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ وی افزود: استقلال با زیبا کردن بازی می‌تواند گلزنی بیشتر را همراهش کند، انشالله در تمرینات این اتفاق بیفتد و این تمرینات را انجام بدهند و در دربی هم این اتفاق برای استقلالی‌ها بیشتر بیفتد و هواداران خوشحال‌تر شوند.

برومند در واکنش به وضعیت دروازه‌بانان دو تیم سرخابی پاسخ داد: من فکر می‌کنم باید منطقی باشیم، من فوق‌العاده لذت می‌برم که این اتفاق برای سیدحسین (حسینی) رخ داده و به خوبی از دروازه‌ی استقلال حفظ و حراست می‌کند؛ ما اگر به گذشته برگردیم، استقلال دروازه‌بانانی داشت که هم قفس توری خودش را حراست می‌کرد و هم تیم ملی. من آرزوی آن را برای سیدحسین دارم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی