|

واکنش عضو هیات مدیره استقلال به جنجال های منصوریان و مجیدی

عضو هیئت مدیره استقلال اعتقاد دارد که تیمش همیشه در بیانیه ها جوابگو بوده و هیچ گاه شروع کننده نبوده است.

لینک کوتاه کپی شد

محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در حاشیه دیدار تیم پیشکسوتان استقلال و راه آهن به مناسبت بزرگداشت روز شهدا درباره دیدار برابر پرسپولیس گفت: امتیازات دو تیم به هم نزدیک نیست و با این حال، اعتقاد من این است که این دیدار، جدا از امتیازاتی که دو تیم دارند مسابقه حساسی است. هواداران تیم ما دوست دارند با همان اقتدار کارمان را انجام دهیم. باشگاه استقلال سعی می کند که به هر جهت همان روند قبلی خودش را ادامه دهد و بتواند درون زمین با اقتدار تفکرات تاکتیکی سرمربی خود را اجرا کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرآنلاین؛ وی درباره مشکلات میان فرهاد مجیدی و حواشی دیدارهای استقلال با پیشکسوتان این تیم از جمله با علیرضا منصوریان پاسخ داد: اختلافی نیست. به هر جهت هر مربی برای بازیکنان خودش یک نوع استراتژی را تهیه و تنظیم می کند و سعی دارد درون زمین آن را اجرا کند. درست است که آقای منصوریان تمام پیشینه خودش را مدیون باشگاه استقلال است اما دوست دارد تیمش برنده شود.

او درخصوص اینکه فرهاد مجیدی به سمت منصوریان نیامده است، پاسخ داد: طبق چیزی که ما دیدیم، آقای مجیدی آن بالا بود و در کنار زمین حضور نداشت. حالا او وارد زمین شده و فشار روحی، روانی و استرس را تحمل کرده است. همین‌ها موجب می‌شود که بعضی مواقع فرد نتواند اطرافیانش را خوب ببیند یعنی شاید آنها را ببیند ولی ذهنا آن شخص را نمی بیند. ما باید کمی نسبت به این مسئله درایت بیشتری داشته باشیم.

مومنی گفت: با تمام احترامی که برای منصوریان قائلم، شاید این اتفاق رخ داده باشد. در این روزهایی که استقلال به آرامش نیاز دارد و با خیلی از موارد و مسائل می جنگد، من به همه پیشکسوتان عزیز و کسانی که سرور و آقای من هستند پیشنهاد می کنم که سعی کنند تا آرامش خاصی را به باشگاه بدهند. چون ما از آنها این توقع را داریم، همانطوری که آنها پیش از این توقع هواداران را برآورده کردند. امروز هم با قدری مدارا  آرامش را به تیم خودشان منتقل کنند تا انتهای فصل یک آرامش نسبی داشته باشیم و حداقل جام را بالای سر ببریم.

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد پرداخت مطالبات به بازیکنان گفت: سعی می کنیم طبق پروتکلی که داریم، کار را پیش ببریم. به هر شکل بازیکنان متوقع هستند و در این شکی نیست. به هر حال ما زحمت خودمان را می کشیم، ان شاءالله که بتوانیم نظرات و توقعات آنها را برآورده کنیم.

وی در پایان درخصوص جنگ بیانیه نویسی سرخابی ها گفت: استقلال شروع کننده بیانیه نبوده و فقط جوابگوی نظرات دیگران است. تمام تقابل ما درون زمین است و ما فقط جوابگو هستیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها