|

(عکس) آقای گل ها قبل از دربی کل کل کردند!

محسن خلیلی و آرش برهانی هر دو سابقه آقای گلی در لیگ برتر فوتبال ایران را دارند و هواداران پرسپولیس و استقلال خاطرات خوشی از این دو نفر در…

لینک کوتاه کپی شد

خلیلی در سه دربی پایتخت حضور داشته و توانست دو بار دروازه استقلال را باز کند. از طرفی آرش برهانی هم در ۱۶دربی حضور داشته و سه بار دروازه رقیب دیرینه را باز کرده است این دو نفر وقتی با هم مواجه شدند شروع به کری خواندن کرده و هر کدام تیم سابق خود را برنده دربی حساس تهران قلمداد کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ خلیلی با شوخی به آرش برهانی می گفت: استقلال مساوی می‌خواهد و به همین دلیل عقب می‌کشد و مطمئنا ما شما را به راحتی شما را شکست می دهیم.

984پ

 آرش برهانی هم با اشاره به وضعیت استقلال در صدر جدول جواب کری های محترمانه خلیلی را داد و خطاب به او گفت: مطمئن باش که استقلال در دربی تهاجمی‌تر بازی می‌کند و این بازی را می‌برد ما برای این دربی اصلاً به تساوی راضی نیستیم و فاصله شش امتیازی دو تیم نشان از برتری و شرایط روحی مناسب استقلال در فصل جاری نسبت به پرسپولیس دارد.

 گفتنی است آرش برهانی بهترین گلزن استقلال درتاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود و محسن خلیلی هم در لیگ ۸۶ که پرسپولیس با افشین قطبی قهرمان شد، با ۱۷ گل عنوان آقای گلی را به دست آورده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی