|

مدافع تیم مس، قبل از دقیقه یک اخراج شد!

مس رفسنجان در بازی با نفت مسجدسلیمان خیلی زود ۱۰ نفره شد.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که بازیکن نفت مسجد سلیمان در دقیقه یک بازی با دروازه‌بان مس تک به تک شده بود میثم تیموری برای جلوگیری از دریافت گل بر روی او خطا انجام داد. در حالی که تیموری خودش هم متوجه اشتباه محاسباتی‌اش در دفع توپ شده بود و روی زمین دراز کشیده بود، داور بازی در محل خطا حاضر شد و منتظر بلند شدن تیموری بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ تیموری که به خوبی می‌دانست چه جریمه‌ای انتظارش را می‌کشد، نای ایستادن نداشت تا صبر داور هم تمام شود و کارت قرمز خودش را از جیبش خارج کرده و میثم تیموری مدافع مس رفسنجان را اخراج کند.

اخراجی که شوک باورنکردنی‌ای برای محمد ربیعی محسوب می‌شد. مربی‌ای که بعد از شکست در هفته‌ی گذشته برابر پرسپولیس، امید زیادی به پیروزی در این مسابقه و حضور در جمع چهار تیم برتر داشت. موضوعی که ربیعی از پنهان کردنش ناتوان بود و چهره‌اش به خوبی عصبانیتش را نمایان می‌کرد.

با توجه به قعرنشینی نفت مسجدسلیمان و نیاز شدید این تیم به سه امتیاز، قطعا در ادامه‌ بازی زیباتری را شاهد خواهیم بود و باید دید آیا محمود فکری و تیمش می‌توانند کرمان را با امتیاز ترک کنند یا اوضاع طور دیگری پیش می‌رود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها