|

درخشش ستاره پرسپولیس در پستی تازه!

علی شجاعی به عنوان مهاجم هم توانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد

لینک کوتاه کپی شد

علی شجاعی در پست غیر تخصصی هم توانست موفق عمل کرده و پاس گل داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ وقتی میلاد سرلک در دقیقه 32 بازی با مس رفسنجان مصدوم شد و باید از زمین خارج می شد، علی شجاعی با تصمیم یحیی گل محمدی به میدان آمد تا این تصور ایجاد شود قرار است در یک پست تخصصی و به عنوان هافبک دفاعی بازی کند اما علی شجاعی به خط حمله رفت و کنار مهدی عبدی قرار گرفت تا بازی در پست غیر تخصصی مهاجم را تجربه کند.

علی شجاعی اگرچه قرار بود به عنوان وینگر راست بازی کند اما آن قدر از سوی کادرفنی آزاد بود تا بیشتر در محوطه جریمه مسی ها حضور پیدا کرده و سرخ ها از نظر تعداد بازیکن در این منطقه برتری عددی پیدا کنند.

همین موضوع باعث شد علی شجاعی روی پاس خوب مهدی ترابی و بازی بدون توپ فوق العاده مهدی عبدی صاحب توپ شود و با درک بالا از شرایط بازی یک پاس بی نقص برای مهدی عبدی ارسال کند تا عبدی در این بازی بریس کند.

به هر روی علی شجاعی که در فصل جاری در پست های دفاع و هافبک چپ برای پرسپولیس بازی کرده و نمره بالایی هم گرفته بود نشان داد در پست مهاجم نیز می تواند تاثیر گذار بوده و کمک حال یحیی باشد.

قرار گرفتن علی شجاعی چپ پا جلوتر از رامین رضاییان راست پا می تواند تنوع ارسال ها را از منطقه راست به اوج برساند، کما این که حضور مهدی ترابی راست پا در کنار وحید امیری و سعید آقایی چپ پا منطقه چپ زمین پرسپولیس را نیز بسیار غیرقابل پیش بینی کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها