|

پیشنهاد بزرگ به مهدی طارمی؛ آخرین فرصت برای ستاره ایرانی!

شنیدیم پس از درخشش مهدی طارمی برابر لاتزیو دو تیم ایتالیایی میلان و آتالانتا پیشنهادات جدیدی به ستاره ایرانی برای فصل آینده ارائه داده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

پورتو درحالی در مرحله پلی آف لیگ اروپا به دیدار لاتزیو رفت که مهدی طارمی در ترکیب اصلی قرار داشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی، در نیمه اول لاتزیو با گل ایموبیله پیش افتاد، اما طارمی کار را به تساوی کشاند. درحالیکه برخورد مهدی طارمی درون محوطه، با کارت زرد برای او همراه بود، در ادامه کمک داور ویدیویی داور را فراخواند و داور تصمیم خود را به پنالتی برای پورتو تغییر داد. ضربه پنالتی را خود طارمی وارد دروازه لاتزیو کرد تا نیمه اول ۱-۱ به‌پایان برسد.

در نیمه دوم همچنین، طارمی در دقیقه ۶۸ با یک پاس استادانه زمینه گل دوم تیمش را فراهم کرد، تا نماینده فوتبال پرتغال به رغم دریافت گل دوم به جمع ۱۶ تیم برتر لیگ اروپا راه پیدا کند. مهدی طارمی نیز با ۸۰ دقیقه بازی ستاره این دیدار لقب گرفت و باردیگر توجه تیم های اروپایی به ویژه ایتالیایی را به خود جلب کرد.

مهرماه گذشته پس از درخشش مهدی طارمی لژیونر فوتبال کشورمان در تیم پورتو و لیگ برتر پرتغال، تیم‌های بزرگ اروپایی برای جذب او دست به کار شدند. روزنامه «ابولا» پرتغال نوشت: ظاهرا تیم میلان با مدیر برنامه‌های مهدی طارمی و باشگاه پورتو تماس‌های اولیه را برقرار کرده است. گزارش شده است که باشگاه میلان قصد دارد به زودی یک پیشنهاد رسمی به مهدی طارمی ارائه دهد. احتمال انتقال طارمی به سری آ و تیم میلان در ژانویه ۲۰۲۲ وجود دارد. ازآنجایی که مهدی طارمی تا سال ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد بنابراین با مخالفت باشگاه پرتغالی این نقل و انتقال موقتا منتفی شد.

حالا شنیده می‌شود میلان و آتالانتا دو تیم ایتالیایی پس از درخشش مهدی طارمی برابر لاتزیو پیشنهادات جدیدی به این مهاجم ایرانی داده‌اند. البته اختیار ستاره ایرانی در دست باشگاه پورتو است. باشگاه پرتغالی امیدوار است مهدی طارمی با ادامه درخشش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توجه تیم های متمول اروپایی را جلب کرده و با قیمتی سنگین به فروش برسد.

نکته قابل تأمل آن که آخرین فرصت برای مهدی طارمی شاید تابستان آینده باشد. او یک مهاجم ۳۰ ساله است و تیم های اروپایی برای یک آسیایی در این سن و سال خیلی کیسه را شُل نمی‌کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها